“Dineren in een delicatessenwinkel ”
Beoordeling van Casa Rufo

Geclassificeerd als nr. 105 van 1.385 Restaurants in Bilbao
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Abando
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leuke is van dineren bij Casa Rufo is: dineren in een delicatessenwinkel! Het groepsmenu is aan te bevelen. De voorgerechten worden allemaal maar dan groepsgewijs geserveerd en gedeeld. Het hoofdgerecht gaat gewoon per persoon.
Al met al: aanbevelenswaardig!

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Familiebedrijf. Overdag een slagerij/delicatessenwinkel. Unieke plek om te zitten. Heerlijk vlees en geweldige wijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 april 2018 beoordeeld

Authentieke locatie. Persoonlijke service, fantastisch diner. Ze adviseerden om voorgerecht te snaren. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Klasse.
We wilden er nog vaker eten, maar jammer genoeg volgeboekt.

Datum van bezoek: maart 2018
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwsgierig geworden door een beschrijving in de Lonely Planet gids van Spain kwamen wij op het spoor van dit restaurant. Prachtige authentieke inrichting. De bediening is een klein beetje norsig ( misschien door drukte?) De kok daarintegen super vriendelijk. Heerlijk eten zonder al te veel poespas. Goed op smaak. Heerlijke wijnen ook.

Datum van bezoek: februari 2017
10 september 2016 beoordeeld

Dit was het beste restaurant tijdens ons verblijf. Heel lekkere Cote A L'os en ook de voorgerechtjes die we kozen waren super! Gemarineerde Bakeljauw en ansjovisjes. Alles vergezeld met een lekkere Prots wijn. Wat een keuze!
Aanrader!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Casa Rufo bekeken, bekeken ook

Bilbao, Province of Vizcaya

In Casa Rufo geweest? Deel je ervaringen!