Hoogtepunten uit beoordelingen

vanaf US$ 35,47
vanaf US$ 73,45
vanaf US$ 28,25
Beoordeeld op 10 mei 2018

Tijdens de wandeling begeleid door een gids passeerden we hier en kregen de nodige info waarna een vrij bezoek volgde

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

In elke stad loop je wel een kerk binnen. Deze Iglesia in de oude wijk gelegen moet je dan zien. Mooie hoge gotische kerk met aan de linkerzijde een prachtig groot schilderij van het laatste avondmaal. Ook opvallend dat er altijd plaatselijke bevolking in de kerk zit. Mooi om te zien en een mooie plek om even te bezinnen.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Bij toeval konden we deze kerk van binnen bekijken aan het eind van een mis. Vol verbazing bewonderden we het interieur van de kerk. echt een aanrader bij de Jardines de Albia.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 14 september 2016

In het centrum ligt deze kerk bij een mooi park. Het loont de moeite om er even langs te gaan om te zien hoe mooi de kerk is.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 15 november 2015

Naast het Guggenheim is het aan te bevelen ook een beozek te brengen aan de oude binnenstad en dan mag de Iglesia San Vicente niet ontbreken. Een serene sfeer. de oude binnestad is eenvoudig te bereiken met de tram vanaf bijvoorbeeld halte Guggenheim

Datum van activiteit: november 2015