Vandaag geopend: 08:00 - 15:00

vanaf US$ 28,25
vanaf US$ 66,67
vanaf US$ 99,44
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Is ons voorgesteld geweest als de grootste overdekte markt van Europa. Ik had het gevoel dat die van Athene en Barcelona groter zijn

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben ee pinxos gegeten in het restaurant. Het is een absolute aanrader. Wat rondwandelen langs de verschillende togen en kiezen wat je wil eten.
In de namiddag was het er wel erg druk, maar zeker een aanrader.

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke lokatie om te zitten en bv te lunchen of wat gezellig te drinken. Genoeg keuzes en zitplaatsen. Prima lokatie om tijdje te vertoeven!

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bilbao is de stad van de pinchos/pinxis en in Ribera market is daar genoeg van te vinden. Naast een traditionele foodmarket is er ook een gezellig gedeelte met allemaal bars met eten.
Erg gezellig maar pinchos uit de magnetron is geen goed idee!!!
Overigens is het wel een fotogeniek gebouw.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier gaan kijken, maar het was echt heel druk. Je heb meerdere gedeeltes, een met verse vis, een met vlees en groente en je hebt er een gedeelte met tapas barretjes waar je dus kan zitten en kan eten. Maar na 2 rondes lopen nog steeds geen plek. Dus zijn we weg gegaan.