“Gezellig maar prijzig Baskisch restaurant”
Beoordeling van Markina

Markina
Geclassificeerd als nr. 85 van 1.385 Restaurants in Bilbao
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, goede sfeer, prima bediening. We hebben lekker gegeten en genoten van Baskische specialiteiten en wijn.
Na het diner vroegen we om locale digestief zonder op de kaart te kijken en kregen soort cognac. Dat bleek later 24 euro (voor 2) te kosten, dat hadden we graag tevoren geweten....al met al vonden we het mede daardoor duur en matige prijs/kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: september 2019

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Baskisch gegeten tussen de locals. Het eten was vers klaar gemaakt en goed op smaak. Vooraf hadden wij de salade Markina. Een portie is genoeg voor twee personen. De sirloinsteak was heerlijk mals. De Contino op raden van de ober was heerlijk met een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader in Bilbao!

Datum van bezoek: juli 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gegeten. Niet goedkoop. In het voorste deel zijn de locals aan het borrelen en eten pintxios. In het achterdeel prima zitplek. Niet veel tafels dus reserveren lijkt me een must.

Datum van bezoek: december 2017
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zoeken in de buurt van ons hotel een ontbijtlokaal! Via tripadvisor hier terechtgekomen door se titel spaanser dan Spaans! Nou helemaal waar......zowel de inrichting als het eten! Alles was gewoon goed voor ontbijt!

Datum van bezoek: november 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Handig als je Spaans spreekt, een echt Spaans restaurant met Spaanse keuken, veel vaste Spaanse gasten en gerund door de spaanse eigenaar en zijn familie.
De eigenaar was attent en maakte regelmatig grapjes.
Eerlijk Spaans eten, goede kwaliteit ingrediënten en puur bereid. De pulpo a la gallega was vers en smakelijk, de solomillo heel mals, de bacalao een beetje saai en maar net gaar en het toetje en de café cortado zoals deze hoort te zijn.
Prima gegeten in de ons bekende Spaanse sfeer.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Markina bekeken, bekeken ook

Bilbao, Province of Vizcaya

In Markina geweest? Deel je ervaringen!