Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.245)
Beoordelingen filteren
3.246 resultaten
Waardering van reizigers
1.495
1.331
293
81
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.495
1.331
293
81
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
27 - 32 van 3.246 beoordelingen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 3 nachten neergestreken in het Barcelo Bilbao Nervion. 1e indruk...groot, koud en kill. Personeel bij incheck niet erg vrolijk en/of vriendelijk. Eerder plichtmatig. Kamer was wel direct beschikbaar. Kamer 214. Gelegen op de 2e etage aan de achterzijde. Uitzicht op een muur en plat dak maar wel rustig aangezien aan de voorzijde een redelijk drukke doorgaande weg gelegen is. Kamer is prima en zeer ruim. Wel behoorlijk warm maar...de airco doet het gelukkig goed. Kamer is voorzien van kluisje en heeft een minibar. De badkamer lijkt open maar toilet en douche zijn toch afgesloten ondanks 1e indruk door open wasbak. Ontbijt is goed verzorgd en er is veel keuze van hartig tot zoet en van warm tot koud. Ontbijten kan tot 10:30u en ze blijven tot het einde netjes alles aanvullen. Bar is niet de meest gezellige maar wel een aardige plek om even een drankje te doen en je kan er zelf een pinxtos bij nemen. Het restaurant (tevens ontbijruimte) gaat om 20u open. Kaart is prima en het is niet super duur. Voor 2 hoofdgerechten, 2 nagerechten, 1 fles water en 1 glas wijn betaalde wij 58 euro. Het is alleen wel een ongezellige kille ruimte. Personeel doet zijn best. Een goede uitvalsbasis om vanuit het hotel de stad te bezoeken. Je loopt binnen 5 minuten naar de Zubizuri brug over naar het "nieuwe" centrum en je bent met ca 10 minuten lopen in het oude centrum. Alleen jammer van de "Spaanse" gastvrijheid. Dat mag toch echt wat vriendelijker.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Bedank Marjo082
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BilbaoNervion, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for your detailed description of your stay on TripAdvisor.

We hope to welcome your future stay of the city.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 juni 2017 beoordeeld

Locatie top en goed geslapen, maar meer dan bed en douche kan je niet verwachten. Personeel ontbreekt hospitality gevoel en met design heeft het hotel niks te maken, een koe van plastic en een wand van gekleurde blokjes geven de kille gebouw geen ziel. Erg jammer gezien de prima locatie.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank 683eugeneq
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NERVION, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, betreuren wij het dat het decor hotel was niet naar zijn zin, aangezien de volledige renovatie van het hotel was een van de belangrijkste aspecten voor ons.

Met vriendelijke groeten

Directeur-generaa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juni 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit is niet ok. Voor een suite van 190 euro per nacht krijg je niets extras. In Barcelo Madrid is dat heel anders. Wel schoon en vriendelijke personeel. Prima locatie in een hele leuke stad. Als je een mooie aanbieding kan bemachtigen dan is t zeker de moeite waard!

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank L4403BFmarks
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NERVION, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

We waarderen de tijd die u heeft om uw ervaring te reageren in ons hotel. Prijzen variëren afhankelijk van de data zij zullen verblijven. Het is gevierd bij ons thuis.

Met vriendelijke groeten

Directeur-generaa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juni 2017 beoordeeld

als het gaat om prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader. Voldoet aan alle comfort er was werkelijk niets wat anders zou moeten. Top! De bedden zorgden voor een goede nachtrust, de kamer was zeer schoon. Na het ontbijt ging je dus met een fris gevoel weer op pad. Alles was binnen loopafstand. Het guggenheim, het uitzicht maar ook de andere wijk. Fantastisch.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank elisabethpetronellab
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juni 2017 beoordeeld

De slecht gesitueerde en matige hotelkamer diskwalificeerde ons leuke verblijf in de prachtige en gezellige stad Bilbao. Het verzoek voor een andere kamer werd niet gehonoreerd. De ligging van het hotel is prima, tussen het oude centrum en het Guggenheim museum. Alles min of meer op loopafstand bereikbaar.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank 807johanvisser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BilbaoNervion, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Barceló Bilbao Nervión , we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.

Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Barceló will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.

Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken