“Prima centraal hotel met goede kamers en uitgebreid ontbijt”
Beoordeling van Barcelo Bilbao Nervion

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Barcelo Bilbao Nervion
Beoordeeld als nr. 7 van 42 hotels in Bilbao
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel tussen stadscentrum en Guggenheim museum in. Allebei kwartier lopen. Gastvrije ontvangst bij de receptie. Kamers zijn prima voor een weekendje. Apart toilet van de badkamer. Douche ruim en uitstekend bedden/matrassen.
Ontbijt uitgebreid en vers. Prijs is wel stevig. Verhouding prijs kwaliteit is net goed.

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
BilbaoNervion, Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017

Dear Guest,

It was a pleasure for us Reading such a positive review and we thank you for the time and effort.

It is a pleasure for us to know that you have enjoyed the quality /Price ratio of the hotel.

We hope to offer our services soon.

Best of regards,

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 3 nachten neergestreken in het Barcelo Bilbao Nervion. 1e indruk...groot, koud en kill. Personeel bij incheck niet erg vrolijk en/of vriendelijk. Eerder plichtmatig. Kamer was wel direct beschikbaar. Kamer 214. Gelegen op de 2e etage aan de achterzijde. Uitzicht op een muur en plat dak maar wel rustig aangezien aan de voorzijde een redelijk drukke doorgaande weg gelegen is. Kamer is prima en zeer ruim. Wel behoorlijk warm maar...de airco doet het gelukkig goed. Kamer is voorzien van kluisje en heeft een minibar. De badkamer lijkt open maar toilet en douche zijn toch afgesloten ondanks 1e indruk door open wasbak. Ontbijt is goed verzorgd en er is veel keuze van hartig tot zoet en van warm tot koud. Ontbijten kan tot 10:30u en ze blijven tot het einde netjes alles aanvullen. Bar is niet de meest gezellige maar wel een aardige plek om even een drankje te doen en je kan er zelf een pinxtos bij nemen. Het restaurant (tevens ontbijruimte) gaat om 20u open. Kaart is prima en het is niet super duur. Voor 2 hoofdgerechten, 2 nagerechten, 1 fles water en 1 glas wijn betaalde wij 58 euro. Het is alleen wel een ongezellige kille ruimte. Personeel doet zijn best. Een goede uitvalsbasis om vanuit het hotel de stad te bezoeken. Je loopt binnen 5 minuten naar de Zubizuri brug over naar het "nieuwe" centrum en je bent met ca 10 minuten lopen in het oude centrum. Alleen jammer van de "Spaanse" gastvrijheid. Dat mag toch echt wat vriendelijker.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
BilbaoNervion, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear guest,

Thank you for your detailed description of your stay on TripAdvisor.

We hope to welcome your future stay of the city.

Kind regards,

27 juni 2017 beoordeeld

Locatie top en goed geslapen, maar meer dan bed en douche kan je niet verwachten. Personeel ontbreekt hospitality gevoel en met design heeft het hotel niks te maken, een koe van plastic en een wand van gekleurde blokjes geven de kille gebouw geen ziel. Erg jammer gezien de prima locatie.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
NERVION, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, betreuren wij het dat het decor hotel was niet naar zijn zin, aangezien de volledige renovatie van het hotel was een van de belangrijkste aspecten voor ons.

Met vriendelijke groeten

Directeur-generaa

26 juni 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit is niet ok. Voor een suite van 190 euro per nacht krijg je niets extras. In Barcelo Madrid is dat heel anders. Wel schoon en vriendelijke personeel. Prima locatie in een hele leuke stad. Als je een mooie aanbieding kan bemachtigen dan is t zeker de moeite waard!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts

We waarderen de tijd die u heeft om uw ervaring te reageren in ons hotel. Prijzen variëren afhankelijk van de data zij zullen verblijven. Het is gevierd bij ons thuis.

Met vriendelijke groeten

Directeur-generaa

25 juni 2017 beoordeeld

als het gaat om prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader. Voldoet aan alle comfort er was werkelijk niets wat anders zou moeten. Top! De bedden zorgden voor een goede nachtrust, de kamer was zeer schoon. Na het ontbijt ging je dus met een fris gevoel weer op pad. Alles was binnen loopafstand. Het guggenheim, het uitzicht maar ook de andere wijk. Fantastisch.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
14 juni 2017 beoordeeld

De slecht gesitueerde en matige hotelkamer diskwalificeerde ons leuke verblijf in de prachtige en gezellige stad Bilbao. Het verzoek voor een andere kamer werd niet gehonoreerd. De ligging van het hotel is prima, tussen het oude centrum en het Guggenheim museum. Alles min of meer op loopafstand bereikbaar.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BilbaoNervion, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Dear Guest,

Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Barceló Bilbao Nervión , we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.

Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Barceló will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.

Best regards

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Basic . Geen ster te geven
Snap niet dat mensen dit ok vinden . 130 € per nacht voor een zero ster hotel . SUKKELAARS .Zelfs is het niet mogelijk om iets te drinken in het hotel en te vereffenen op uw kamer . Het stinkt in de gangen . Er is echt niks . Pruts kamers. Wil nu meer uitleg aan geven . 50€ is nog te veel

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
BilbaoNervion, General Manager van Barcelo Bilbao Nervion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear Francis,

We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Barceló holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

Kind regards ,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bilbao bekeken
Abando
Melia Bilbao
nr. 11 van 42 in Bilbao
2.661 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Barcelo Bilbao Nervion geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Barcelo Bilbao Nervion

Adres: Paseo Campo Volantin, 11, 48007 Bilbao, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Baskisch > Province of Vizcaya > Bilbao
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Bilbao
Nr. 5 romantisch hotel in Bilbao
Nr. 5 familiehotel in Bilbao
Nr. 7 luxe hotel in Bilbao
Prijsklasse: € 64 - € 187 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Barcelo Bilbao Nervion 4*
Aantal kamers: 350
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Barcelo, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Barcelo Bilbao Nervion met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Barcelo Nervion Hotel Bilbao
Barcelo Hotel Nervion
Barcelo Hotel Bilbao

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?