Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

Bilbao Night Lights Tour
3 beoordelingen
vanaf US$ 28,08
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het Guggenheim Museum is zonder meer een must see in Bilbao.
Het Iconisch museumgebouw is op zich al de moeite waard.
Om heen lopen dus en zeker ook even van verder af bekijken.
Van binnen ook bijzonder.
En dat geldt ook voor het werk van Richard Serra, maar voor de rest is de collectie toch meer een ‘samen geraakt geheel’.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een bijzonder bouwwerk aan de buitenzijde en ook de kunstwerken buiten zijn zeker de moeite waard! Binnen inderdaad een ‘flauwe’ collectie en ook wij zijn echt wel wat gewend. Weeg zorgvuldig af of je het entreegeld wilt besteden, wij raden het in ieder geval af...het museo de bellas artes Bilbao daarentegen heeft een fantastische collectie!

5 weken geleden beoordeeld

Bezoek het gebouw en zijn omgeving maar bespaar je de moeite en intree om het binnen te bekijken. Zijn betere musea. Ticketprijs was maar 10 euro omdat de collectie gewisseld werd. Dit was nog te veel voor de collectie die achtergebleven was.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi gebouw en zeer fraaie architectuur.
Maar de collectie is werkelijk beneden peil.
Gebouw : aanrader
Collectie : wegblijven .

Beoordeeld op 5 september 2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan het Guggenheim museum. Fantastisch mooie architectuur en zeer interessante tentoonstellingen. Onze kinderen van 12, 15 en 16 jaar vonden dit ook een hoogtepunt van onze reis in de regio.

Datum van activiteit: augustus 2019