“Geweldig ”
Beoordeling van Zeruan

Zeruan
Geclassificeerd als nr. 313 van 1.385 Restaurants in Bilbao
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top heerlijk geluncht. Menu van 14 euro 3 gangen. Heerlijk wijntje er bij. Echt een aanrader. Bediening is wel erg vlot.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaakvol ingericht restaurant waar je vlot en attent wordt geholpen. Heerlijk visje, paella en toetjes. Mooie Rioja. Bijzonder attente bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant midden in oude centrum. Gestart met foie gras (erg goed). Daarna smakelijke zeebaars, stukje kabeljauw met saus van olijfolie en lekkere vegetarische paella. Stukje oude kaas na. Aardige bediening, goede ambiance.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Restaurant Zeruan ligt in een straat met een aantal goede restaurants. De ‘turbot’ (zeebaars) is heerlijk en het dessert zullen we nog lang herinneren. Een ‘cocktail’ van vanilleijs, fruitsap en grand marnier. Heerlijk en een absolute aanrader. In tegenstelling met andere restaurants die we nog zullen aandoen schakelt de persoon die komt opdienen moeiteloos over van de ene naar de andere taal.

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld

Restaurant oogt mooi maar is voor mij een doorsnee restaurant in de toeristische buurt
Niet duur maar de kwaliteit en presentatie is navenant.; Ook de ober liep er maar verveeld bij alsof het hem allemaal te veel was

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Zeruan bekeken, bekeken ook

Bilbao, Province of Vizcaya

In Zeruan geweest? Deel je ervaringen!