27 juli 2017 beoordeeld

Al eerder in NH hotels geweest. Omwille van het uitstekende ontbijt opnieuw voor NH gekozen. Gran Hotel Collection is een fijne startplek voor een citytrip. Bovendien op wandelafstand van leuke winkels. Prima bedden, goed ontbijt. Erg rustige kamer zonder hinder van buren of straat. Deur tussen inkom en eigenlijke slaapkamer, dus geen hinder van eventueel lawaai op de gang. Uitstekende wifi !

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
SONIA G, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Gran Hotel de Zaragoza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Dear BIBITJE;

Alle apparatuur die deel uitmaken van de GRAN HOTEL, we zijn blij om uw opmerkingen en weten dat kort van wat je verwacht in een groot hotel zijn gevallen, ideaal om te ontspannen, comfortabel en perfect gelegen in het hart van de stad te lezen.
We zouden graag je weer te mogen verwelkomen op uw volgende bezoek aan onze mooie stad.

Met vriendelijke groet en dank u hartelijk voor uw tijd en uw assessment

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht de junior suite geboekt. Heerlijke ruime kamer. Zowel slaapkamer als de badkamer was ruim. Het bed was gigantisch groot en was heel goed. Locatie kan niet beter, ontbijt was heerlijk. Ons hondje mocht ook mee en het personeel was vriendelijk.

Verbleef: juni 2017
Patricia V, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Gran Hotel de Zaragoza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Lieber Lisa J;

Wir sind sehr dankbar für die Güte Ihrer Kommentare zu unserem Hotel

Wir würden uns freuen Sie bei uns in der Stadt bei Ihrem nächsten Besuch haben

Grüße

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het NH hotel ligt ideaal in het winkelgebied en in het centrum. Alles is beloopbaar in deze stad met een relatief klein centrum. De wijk van het hotel is echt een gave jongerenwijk. Leuke tapas bars. Prima restaurants en parken. En alles binnen een straal van 500 meter. Echt uniek. Het hotel is groot en de kamers zijn modern en licht. De badkamers zijn "typisch Spaans" klein. Het ontbijt is goed. De eetzaal is groot. Er is een nadeel. De kamers aan de achterkant van het hotel zijn weliswaar rustig maar twee van de drie ochtenden komt er een smerige rioollucht binnen waardoor je het raam echt moet sluiten en de airco aanzetten. Maar dat is het enige nadeel dat ik kon vinden. Verder is de lokatie en de stad echt een aanrader.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
SONIA G, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Gran Hotel de Zaragoza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Dear Pius F;

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Tripadvisor gebruikers, we houden om te weten dat het hotel naar zijn zin heeft, als de geur, hebben we opgelost, het was een probleem een paar dagen, ik betreur het ongemak veroorzaakt door dit probleem.

Wij willen u met ons op uw volgende bezoek aan de stad

Regards

20 december 2016 beoordeeld

Vanaf het ontvangst (uitstekend geholpen) aan de receptie, de kamer (heerlijk lux) en ook het restaurant werden we. Heerlijk hotel, centraal gelegen en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
SONIA G, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Gran Hotel de Zaragoza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Dear robbiem578;

We are very grateful for the score that gives us.

We hope you are delighted if you return to our beautiful city and , it would be a pleasure to have you with us again.

A cordial greeting and Merry Christmas !!

NH Collection Gran Hotel

16 december 2016 beoordeeld

Dit onlangs vernieuwd hotel biedt prachtige kamers en badkamers met veel oog voor detail. Vraag wel een kamer weg van de straat! (straatlawaai!). De liften zijn klein, slechts 2 voor gans het hotel.
Het ontbijt is prima. Zeer vriendelijke medewerkers.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
SONIA G, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Gran Hotel de Zaragoza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2016

Geachte klant;

Dank u voor uw grote waarde, zouden we graag aan u terug te verwelkomen op uw volgende bezoek aan de stad.

Een zeer warm onthaal
NH Collection Gran Hotel