Beoordeeld op 17 augustus 2018

Zeer leuk en budgetvriendelijk hotel op loopafstand van het knappe oude stadscentrum. Grote kamer met een handige parking en een ruim ontbijt. Vriendelijke receptionist die ons een goede welkomstdrank gaf omdat we Accor lid zijn.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ALFONSO G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibis Styles Ramiro I, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Sincerely,

Beoordeeld op 10 juli 2018

Voldoende voor eee overnachting, maar daar is alles mee gezegd. Dit hotel is onvoldonvol om zich een Ibis Styles te noemen. De kamer was wel ok, maar de bar was ondermaats, dit kun je eigenlijk geen bar noemen. Ook de parking voldeed niet. Zeer beperkt aantal plaatsen en dan de prijs, zeer duur, meer dan14 euro per nacht. Ook het ontbijt was minder dan we gewend zijn in een Ibis Styles.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 november 2017

Van een Ibis Styles moet je geen excessen verwachten. De ligging is zeer centraal (10' wandelen tot de stadskern en oude stad) en de prijs/kwaliteit verhouding is onklopbaar.

Kamers waren niets bijzonder, wel ruim en proper. Het ontbijt was middelmatig, maar opnieuw voor de prijs die wij betaald hebben kan je zeker tevreden zijn.

Vriendelijk personeel, spreekt een mondje Engels.

Indien je een goedkoop centraal hotel zoekt zonder aan teveel kwaliteit en comfort te willen inboeten, dan is het Ibis Styles concept perfect. Verwacht wel niets behalve ontbijt+overnachting.

Kamertip: Hogere verdiepingen minder last van straatlawaai
Datum van verblijf: november 2017
Carmen A, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibis Styles Ramiro I, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Styles Zaragoza Ramiro I.

Sincerely

Beoordeeld op 13 juli 2017

Goede ligging van een modern ogend hotel.
Garage in 't centrum van een stad is een meerwaarde,
Kamer viel lichtjes tegen...geen buitenzicht!
Ontbijt basic!
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Geen restaurant, maar talrijke tapa's bars en restaurantjes in de omgeving!

Kamertip: Zeker aandringen op een kamer met buitenzicht!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 mei 2017

Midden in de historische stad gelegen en vlot bereikbaar. Prima kamers. Goed ontbijt zonder meer. Beperkte parkeergelegenheid, maar wel heel veilig (ondergronds achter een poort). Enig nadeel: niet mogelijk om dit op voorhand te reserveren, waardoor parking niet gegarandeerd is.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Carmen A, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibis Styles Ramiro I, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

Sincerely,