Beoordeeld op 15 november 2017

Heel goed hotel met ruime kamers, zeer gunstig gelegen om het centrum van Zaragoza te bezichtigen. Ook is er een ruime parkeergarage.
Het hotel heeft ook een toprestaurant ! Heerlijk gegeten!!
Prima ontbijt en uitstekende service.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie kamers in het centrum van Zaragoza. Het ontbijt was lekker maar niet wat je verwacht van een 5 sterren hotel. De dag van vertrek vroegen we een ontbijtbox (we hadden betaald voor ontbijt), de box viel erg tegen en was niet wat we hadden afgesproken.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2017

Een mooi en verzorgd hotel. Goede ligging vlakbij het stadscentrum. Ondergrondse parkeergarage. Ruim en verzorgd ontbijt. Buitenzwembad op dakterras. Hier mogen iets meer ligzetels voorzien worden.
Mooie fitness ruimte ook.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 17 juli 2017

Tophotel gelegen op een boogscheut van het historisch centrum van deze erg leuke stad. Heel vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Heel goed restaurant. Een hotel waar wij zeker terug naar toe zullen gaan!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is gemakkelijk bereikbaar en heeft ongelooflijk grote parkeerplaatsen in de ondergrondse parking. Dekamers zijn prima. Ligging : wandelafstand van het historisch centrum. Verzorgd ontbijt, het enige dat ons hinderde was de klassieke muziek.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner