Beoordeeld op 21 juli 2016

Een wat ouder hotel, wat wel wat onderhoud behoefd, maar wel allemaal schoon en op orde. Vlotte en vriendelijke service aan de incheck/vertrek receptie, goed ontbijt. lift en gratis WiFi op de kamers.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 maart 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel kan ik zonder moeite aanbevelen als een prima slaapplaats in de buurt van het centrum van Zaragoza. Er is geen restaurant, maar wel een grote lobby en een bar. Voor het diner ga je hier toch het liefst naar een tapas restaurant, dus ht is allemaal prima in orde. Ontbijt is niet overdreven, maar wel goed.

Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 augustus 2015

Om onze vakantie 3 dagen eerder te laten beginnen zijn we eerst naar Zaragoza gereden met onze auto. Van te voren dit hotel uitgezocht, maar niet door dat het zo dicht in het centrum lag. Voor de deur kun je even je auto parkeren (max. 10 min), maar wij zijn gelijk de garage, om de hoek, onder het hotel ingereden, keurige, voor Nederlandse begrippen, kleine garage, maar goed plekje kunnen vinden. Direct vanuit de garage met de lift naar boven en direct inchecken. Let op! Het is goedkoper om bij het in/uitchecken te melden dat je een uitrijkaart wilt kopen voor de garage, dan dat je hem zelf betaald beneden. Super uitgebreid en lekker ontbijt. Zelfs met een pinda/noten allergie kon ik bijna het hele ontbijt eten, op 1 ding na, kundig personeel. Kamers netjes verzorgd, wij hadden een standaardkamer, wat groot genoeg was voor een stadsbezoek vakantie. Wij zijn 2 nachten geweest, wat wij eigenlijk wel genoeg vonden, qua bezienswaardigheden van de stad.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Keurig hotel in een leuke wijk met ontzettend veel restaurantjes. Kamer was verzorgd, schoon, maar niet spannend. Badkamer met ligbad, tv, minibar, toilet en douche en wastafelmeubel (met good-Looking licht ;-). Onder het hotel is een openbare parkeergarage, welke ook in de lobby van het hotel uit komt met de lift. Bedden waren bijzonder goed. Airco werkte ook zoals je mag verwachten. Een aangename plek om Zaragoza te ontdekken.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2015

Prima lokatie, mooie kamer. Wij kwamen bezweet en vuil aan na een lange dag op de fiets. Geen enkel probleem en de fietsen konden gestald worden in een van de meeting rooms. Uitstekend ontbijtbuffet en we hebben er ook een keer de luch gebruikt. Uitstekend, lichte, moderne gerechten.

Kamertip: Op de bovenste verdiepingen minder verkeersgeluid
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner