“City trip Sevilla”
Beoordeling van El Traga

El Traga
Geclassificeerd als nr. 79 van 3.020 Restaurants in Sevilla
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijk gegeten in El Traga. We hadden van tevoren gereserveerd via de mail. Overheerlijke gerechtjes in tapa vorm. Zeer vriendelijke bediening (konden ons Duits ook nog een beetje ophalen). Prijs / kwaliteit zeer goed. Echt top. Dank!

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de beoordelingen hier naar binnen gestapt. Waarschijnlijk is het goed om te reserveren, want in ons geval was er nog een plek beschikbaar, maar wel tot uiterlijk 22:00. Dat werd netjes vooraf aangegeven.
We hebben heerlijk gegeten en is bovengemiddeld goed wat ons betreft. Vriendelijke bediening en mooi restaurant.

26 maart 2018 beoordeeld

Verrassende gerechten, te nemen als tapa of als racion. Mooi opgediend en heerlijk. Best reserveren (wij hadden geluk dat we er terecht konden zonder reservatie).

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik liep een maand geleden bij toeval langs dit restaurant, ben even binnengelopen en naar de kaart gekeken. Daarna ff tripadvisor geraadpleegd. Dus nu geweest en viel mij niet tegen. Ruime keus is wel een restaurant, maar hebben ook tapas. Van alles een beetje geprobeerd. Goede bediening, toelichting op gerechten. Eten kwam vrij vlot. Kom vast terug. Restaurant bevindt zich vlakbij centrum, relatief meer toeristen, dus je kan er vroeg terecht. Prijzen iets bovengemiddeld.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern restaurant, vriendelijke bediening. Goed eten. We hebben de sashimi van zalm en salade met geitenkaas gegeten en daarna een rib eye. De deconstructed cheesecake na was briljant.

Reizigers die El Traga bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In El Traga geweest? Deel je ervaringen!