“Verademing”
Beoordeling van Taberna El Panduro Banos

Taberna El Panduro Banos
Reserveren met
Taberna El Panduro Banos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 50 van 3.050 Restaurants in Sevilla
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gastvrouwen die het je naar de zin maken en alles doen om nje het menu goed uit te leggen. Heerlijke tapas met authentieke smaken. Heerlijk gegeten!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

door gasten van TripAdvisor goede recensies gegeven dus we waren erg benieuwd. De verwachtingen werden meer de waar gemaakt. Dit is onze eerste keer in Sevilla en zijn bang dat andere eetgelegenheden nu tegen gaan vallen. De service was perfect en werden goed geholpen. Ook een Engelse kaart zodat we wisten wat we bestelde. De ober was erg vriendelijk en sprak goed Engels. Het eten was echt top, de service geweldig en dat voor een lokale prijs. Graag komen wij hier weer terug!

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een reservering gemaakt via TripAdvisor voor 8 pers. Toen we aankwamen twijfelde we of we wel goed zaten, maar het eten was fantastisch. Heerlijk eten voor weinig geld. Geweldige bediening.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk! Beef sirloin geweldig voor €6. Iedereen gratis cava en flesje water mee voor onderweg. Voor de kleine choco en aanmaak. Zalm tartaar ook erg lekker

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog net 1 tafeltje voor 2 vrij om 20.20 u. Daarna steeds klanten moeten weigeren. El Panduro doet s'avonds maar 1 dienst per tafel.
Vooral bezocht door locals.
2 vriendelijke mensen bedienen je; een ijverige, jonge vrouw ( communicatief en Engelstalig ) en een oudere man ( vooral dienend ).
Gekozen voor vis;
Tuna Tataki.
Ceviche
Rauwe zalm, niet gerookt.
Rode huiswijn en bruiswater.
Deca espresso.

Heerlijk getafeld. Schappelijk prijsje van 41,50 €.

Topper #4 in Sevilla.

Reizigers die Taberna El Panduro Banos bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Taberna El Panduro Banos geweest? Deel je ervaringen!