“Aanrader”
Beoordeling van Da Pino

Da Pino
Reserveren met
Da Pino is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 59 van 3.127 Restaurants in Sevilla
Keukens: Italiaans
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza gegeten voor prima prijs. Knus restaurant met vriendelijke bediening.
Goeie locatie buiten het drukke centrum.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar zitten we dan. De één met een flink bord pasta en de ander met een pizza ter grote van de doorsnede van een basketbal voor z'n neus. Gekregen van een meisje met veel tatoeages dat er enigszins ongeïnteresseerd bijloopt. Toch weet ze telkens weer een tikkeltje vriendelijkheid uit haar lichaam te persen als ze gasten aanspreekt. Het eten is gewoon heel lekker. Misschien wel de lekkerste pizza die ik ooit gehad heb. Naderhand is er nog tijd voor een nagerecht. Dat komt prachtig opgemaakt op tafel. De smaak is minstens zo goed. De prijzen zijn normaal voor een Italiaans restaurant (en dus eet je relatief goedkoop). Owja, de bijgaande sangria smaakte ook super!

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijke pasta's gegeten bij dit Italiaanse restaurant. In tegenstelling tot eerdere beoordelingen op Tripadvisor hebben ze inmiddels wel een Engelse kaart. De bruschetta vonden wij ook wat tegenvallen en eigenlijk te veel/machtig als voorgerecht. Zonde omdat je daarna nog zo'n lekkere pasta voor je neus krijgt!

5 augustus 2017 beoordeeld

Prijs/kwaliteit een prima restaurant! Alle pasta's zijn ons bevallen en vooral de pasta van de chef viel in de smaak. Van de bruschetta's hadden we wel net iets meer verwacht.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed
TripAdvisor gaf een zeer goede waardering. Het zag er niet naar uit maar bleek toch echt goed. Ondanks de " kale". Inrichting verdwaalde plek en goede maar onorthodoxe bediening. Eten is geweldig.

Reizigers die Da Pino bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Da Pino geweest? Deel je ervaringen!