“Onvriendelijk personeel en prijzige etenswaren ”
Beoordeling van Mercado Lonja del Barranco

Mercado Lonja del Barranco
Geclassificeerd als nr. 375 van 3.326 Restaurants in Sevilla
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het viel mij tegen, 22 euro voor een plate van "de beste" ham. Ik proef het er niet aan af. Pasta opgewarmd in de magnetron, maar niet warm bij het meegeven... ik weet niet. Doe mij maar weer een restaurantje om de hoek.

Datum van bezoek: maart 2019

26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend zelf samen te stellen wat je wilt eten. De keuze gaat van tapas via paella naar vegetarisch, daarna nog eventueel lekkere zoetigheden. Afgemaakt met of een koud biertje of een lekkere koele witte of rode wijn. Daarna volgt de test van de dag met een goed gevoel.

Datum van bezoek: november 2018
LonjaDelBarranco, Director de Relaciones con Clientes van Mercado Lonja del Barranco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Bedankt dat je deel uitmaakt van de filosofie van de markt en geniet van het gevarieerde aanbod dat het verdient. Voor ons is het een genoegen om zulke aanhankelijke en gevoelige bezoekers te hebben. Dit is eerlijk voor jou.

Regards

4 november 2018 beoordeeld

Verwacht je niet aan een authentieke mercado maar eerder een opgepoetste versie gericht op een publiek dat wat meer wenst te betalen voor eten en drinken. Mooi ingerichte hal met allerlei eet- en drinkstanden aan de rivier.

Aan de overkant van de brug vind je een echte, authentieke mercado in Triana.

Datum van bezoek: november 2018
LonjaDelBarranco, Director de Relaciones con Clientes van Mercado Lonja del Barranco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

We zijn van mening dat het bezoek niet is zoals verwacht. We werken eraan om de problemen op te lossen en nodigen u uit om ons in de toekomst te bezoeken. Bedankt voor je woorden.

14 oktober 2018 beoordeeld

Ons tweede bezoek aan deze , zeg maar beleving ; Lekker en alle keuzes kun je hier maken . Zoek tijdig een tafeltje en probeer ook de bedieningsservice ( reserveren )
Best wel prijzig maar het blijft goed en leuk .

Datum van bezoek: september 2018
10 oktober 2018 beoordeeld

Na wandeling langs de rivier aan de overkant van La Triana per toeval bij deze lounge bar terecht gekomen. Heerlijk uitrusten in lounge zetels met zeer goede cocktails voor mooie prijs. Aanrader. De nabij gelegen markt helaas niet kunnen bezoeken.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Mercado Lonja del Barranco bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Mercado Lonja del Barranco geweest? Deel je ervaringen!