Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

Hotel San Gil(Sevilla)
NH Collection Sevilla(Sevilla)
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia Sevilla(Sevilla)
  • Zwembad
Silken Al-Andalus Palace Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 68 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Official Site
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

5 maart 2017 beoordeeld

Leuke straat, middenin centrum, op nog geen 5 minuten wandelen van de kathedraal.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding, tenminste voor de standaardkamers, die gezellig ingericht zijn. Kamers zeer schoon. Kamer 15 alleen wel erg donker door alleen uitzicht op de binnenplaats vanaf de begane grond. En niet heel groot. Koelkast steeds gevuld met water en soft-drinks die bij de prijs inbegrepen zijn.
Zou het zo iedereen aanraden!

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear Annelies S;

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaringen met andere reizigers delen. We zijn blij dat uw verblijf bij ons zo aangenaam is geweest, dat naast onze locatie, aangeboden diensten, onze medewerkers en de kamer schoonmaken, gezien je ver boven hun verwachtingen, omdat alle medewerkers dagelijks werken aan het zo.

We namen afscheid van jou, niet zonder te vertellen het is een waar genoegen om u als gast en natuurlijk u zeggen dat wij nemen nota van de tekortkomingen die ze kunnen hebben, zoals we dagelijks werken om onze faciliteiten te verbeteren om de beste service te bieden.

Aandachtig.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn familiehotel waar we tien jaar geleden ook een prettig verblijf hadden..prima bedden..vriendelijke behulpzaam personeel...perfecte lokatie je loopt zo het centrum in....komen zeker weer terug als we naar sevilla gaan

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ClaudioMillan, Director de Recepción van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Dear Francoise R,

Dank u voor uw neem de tijd om je ervaringen met ons te delen, en in het bijzonder we zijn blij om te weten dat je had een goed verblijf, en was blij en tevreden, omdat onze belangrijkste taak is dat al onze klanten naadloos te zitten voor hun bij ons blijven.

Het is een genot om te weten dat zowel de locatie en de faciliteiten en de behandeling van werknemers hun verwachtingen hebben overtroffen. We hopen dat we reserveren voor toekomstige bezoeken aan het centrum van Sevilla.

Met vriendelijke groet

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende locatie om de prachtige plaats Sevilla te ontdekken, maak gebruik van de "gratis" gids en je ziet de highlights van deze prachtige oude stad. De (officiële ) gids vraagt een vrijwillige bijdrage, hij is het wel waard.
Medewerkers zijn erg vriendelijk! De kamers zijn goed onderhouden, schoon en in een barokke stijl.
Prijzen zijn zeer redelijk, ontbijt is prima. Auto kan in de parkeergarage als er plaats is. Kijk uit met parkeren in de straat, de politie sleept je auto binnen de kortste keren, binnen 1 uur, weg.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2017

Lieber Romeo V,

Vielen Dank für einige Ihrer Zeit nehmen, ihre Erfahrungen mit uns zu sagen, und vor allem sind wir froh zu wissen, dass Sie einen guten Aufenthalt gehabt haben, und das hat glücklich und zufrieden verlassen, denn unsere Hauptaufgabe ist es, dass alle unsere Gäste das Gefühl, Perfektion während Ihres Aufenthaltes bei uns.

Es ist eine Freude, dass sowohl die Lage und die Einrichtungen und die Behandlung der Mitarbeiter hinter ihren Erwartungen zurückgeblieben ist. Wir hoffen, dass wir für künftige Besuche in Sevilla im Auge behalten.

Erhalten Sie einen herzlichen Gruß

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit hotel krijg je direct een luxueus gevoel door de barokke aankleding van de hotelkamers. Mooie kamer, mooie aankleding, fijne sfeer. Ontbijten doe je in het ernaast gelegen restaurant. Erg vriendelijke medewerkers, we komen er zeker terug!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Geachte heren fabulous23;

In dit hotel vindt u onmiddellijk een gevoel van luxe te krijgen door de barokke inrichting van de kamers. mooie kamer, mooi decor, goede sfeer. Ontbijt kan in het aangrenzende restaurant. Zeer vriendelijk personeel, zal er zeker terugkeren!

Ten eerste willen wij u bedanken voor het nemen van de tiempor in het delen van uw ervaringen met ons en andere reizigers. het gevoel van een job well done that gevoel om te controleren door uw woorden dat wat we doen we het goed doen en dat is de beste beloning die we kunnen hebben kan me niet voorstellen.

We namen afscheid van u zonder vertel je blij je te zien weer welkom te zijn en we zijn blij om te weten dat zowel onze locatie in het hart van de stad, maar ook onze medewerkers en de aangeboden diensten zijn positieve punten die hun verblijf hebben gemaakt in Sevilla nog beter.

Groeten

10 maart 2016 beoordeeld

Leuk en ideaal gelegen hotel in het midden van een bruisende buurt.
Zeer hartelijk onthaal en heel vriendelijke bediening.
Het lekker en uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in de aangelegen eetgelegenheid.
Een andere maar geslaagde aanpak dan een traditioneel georganiseerd ontbijtbuffet.
Een dikke aanrader.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Dear Mr. KoenVerhaegen;

Wij willen u bedanken voor de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen tijdens uw verblijf in Sevilla. Zoals u kunt zien, ons belangrijkste doel is dat zowel ons werk en onze diensten, dienen om onze gasten zich perfect tijdens uw verblijf en is een grote ldoening cheque door zijn woorden die we begrijpen dat we op de goede weg.

We zijn blij om te weten dat u genoten van uw verblijf bij ons en onze beide diensten, zoals de locatie van ons hotel zijn geweest gunstige punten die hebben bijgedragen aan het zo goed zijn geweest.

We namen afscheid van jou, niet zonder te vertellen het is een waar genoegen in dit huis te hebben en we hopen dat we dit blijven hebben voor toekomstige bezoeken aan deze prachtige stad.

Claudio Millan.