“Tegenvallend hotel maar vriendelijk personeel”
Beoordeling van Hotel Adriano Sevilla

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Adriano Sevilla
Beoordeeld als nr. 13 van 177 hotels in Sevilla
Eco-leadersNiveau Zilver
18 september 2017 beoordeeld

De locatie is uitstekend! We hebben een heel goed weekend gehad in Sevilla. Het hotel viel tegen. Afgezien van het gratis gebruik van de mini bar ben ik zeer teleurgesteld. De eerst aangewezen kamer voelde aan als een kelder; er was geen daglicht en de gordijnen waren voor privacy overwegingen niet te openen. Van de badkamer was geen luxe af te zien. We konden ruilen van kamer zonder meeprijs; hoewel die tweede kamer absoluut minder waard was, voelde het beter aan! Met iets meer daglicht voelde we ons minder opgesloten. Twee nachten vol luxe verwachtingen zijn zeer matig uitgevallen. Er was geen koffie in de kamer; het matras was pijnlijk en de vloer stoffig. Het ontijt te duur dus niet genomen. 170 euro per nacht was het absoluut niet waard.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

First of all, thank you for your time in sharing your experience with us. In response to your written opinion on this website, we would like to let you know that all of our rooms and facilities comply with the measures required by law. You booked a standard room, interior and with views to Sevillian patios. If you had requested it, we could have offered you a superior room and make the change to one of these upon payment (yes, the difference between the one you had reserved and the superior rooms is at least 60 €)
The cleaning service is daily, and all rooms are cleaned whether they are occupied or not.
In reference to your mention of the lack of coffee in the room we would like to point out that it is an extra that is only available in the upper rooms. On the other hand, I did have both tea and minibar services, courtesy of the house, which are totally free of charge and replenished daily if they are consumed.
On the other hand, the mattresses in the rooms were renovated a few months ago, since it is very important for us that our guests have a good rest while staying with us, and it has been proved that they are in perfect condition of use and conservation.
We said goodbye feeling very sorry that your stay was not as pleasant as we would have desired.
Yours sincerely,

5 maart 2017 beoordeeld

Leuke straat, middenin centrum, op nog geen 5 minuten wandelen van de kathedraal.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding, tenminste voor de standaardkamers, die gezellig ingericht zijn. Kamers zeer schoon. Kamer 15 alleen wel erg donker door alleen uitzicht op de binnenplaats vanaf de begane grond. En niet heel groot. Koelkast steeds gevuld met water en soft-drinks die bij de prijs inbegrepen zijn.
Zou het zo iedereen aanraden!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear Annelies S;

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaringen met andere reizigers delen. We zijn blij dat uw verblijf bij ons zo aangenaam is geweest, dat naast onze locatie, aangeboden diensten, onze medewerkers en de kamer schoonmaken, gezien je ver boven hun verwachtingen, omdat alle medewerkers dagelijks werken aan het zo.

We namen afscheid van jou, niet zonder te vertellen het is een waar genoegen om u als gast en natuurlijk u zeggen dat wij nemen nota van de tekortkomingen die ze kunnen hebben, zoals we dagelijks werken om onze faciliteiten te verbeteren om de beste service te bieden.

Aandachtig.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn familiehotel waar we tien jaar geleden ook een prettig verblijf hadden..prima bedden..vriendelijke behulpzaam personeel...perfecte lokatie je loopt zo het centrum in....komen zeker weer terug als we naar sevilla gaan

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ClaudioMillan, Director de Recepción van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Dear Francoise R,

Dank u voor uw neem de tijd om je ervaringen met ons te delen, en in het bijzonder we zijn blij om te weten dat je had een goed verblijf, en was blij en tevreden, omdat onze belangrijkste taak is dat al onze klanten naadloos te zitten voor hun bij ons blijven.

Het is een genot om te weten dat zowel de locatie en de faciliteiten en de behandeling van werknemers hun verwachtingen hebben overtroffen. We hopen dat we reserveren voor toekomstige bezoeken aan het centrum van Sevilla.

Met vriendelijke groet

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende locatie om de prachtige plaats Sevilla te ontdekken, maak gebruik van de "gratis" gids en je ziet de highlights van deze prachtige oude stad. De (officiële ) gids vraagt een vrijwillige bijdrage, hij is het wel waard.
Medewerkers zijn erg vriendelijk! De kamers zijn goed onderhouden, schoon en in een barokke stijl.
Prijzen zijn zeer redelijk, ontbijt is prima. Auto kan in de parkeergarage als er plaats is. Kijk uit met parkeren in de straat, de politie sleept je auto binnen de kortste keren, binnen 1 uur, weg.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2017

Lieber Romeo V,

Vielen Dank für einige Ihrer Zeit nehmen, ihre Erfahrungen mit uns zu sagen, und vor allem sind wir froh zu wissen, dass Sie einen guten Aufenthalt gehabt haben, und das hat glücklich und zufrieden verlassen, denn unsere Hauptaufgabe ist es, dass alle unsere Gäste das Gefühl, Perfektion während Ihres Aufenthaltes bei uns.

Es ist eine Freude, dass sowohl die Lage und die Einrichtungen und die Behandlung der Mitarbeiter hinter ihren Erwartungen zurückgeblieben ist. Wir hoffen, dass wir für künftige Besuche in Sevilla im Auge behalten.

Erhalten Sie einen herzlichen Gruß

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit hotel krijg je direct een luxueus gevoel door de barokke aankleding van de hotelkamers. Mooie kamer, mooie aankleding, fijne sfeer. Ontbijten doe je in het ernaast gelegen restaurant. Erg vriendelijke medewerkers, we komen er zeker terug!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Geachte heren fabulous23;

In dit hotel vindt u onmiddellijk een gevoel van luxe te krijgen door de barokke inrichting van de kamers. mooie kamer, mooi decor, goede sfeer. Ontbijt kan in het aangrenzende restaurant. Zeer vriendelijk personeel, zal er zeker terugkeren!

Ten eerste willen wij u bedanken voor het nemen van de tiempor in het delen van uw ervaringen met ons en andere reizigers. het gevoel van een job well done that gevoel om te controleren door uw woorden dat wat we doen we het goed doen en dat is de beste beloning die we kunnen hebben kan me niet voorstellen.

We namen afscheid van u zonder vertel je blij je te zien weer welkom te zijn en we zijn blij om te weten dat zowel onze locatie in het hart van de stad, maar ook onze medewerkers en de aangeboden diensten zijn positieve punten die hun verblijf hebben gemaakt in Sevilla nog beter.

Groeten

10 maart 2016 beoordeeld

Leuk en ideaal gelegen hotel in het midden van een bruisende buurt.
Zeer hartelijk onthaal en heel vriendelijke bediening.
Het lekker en uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in de aangelegen eetgelegenheid.
Een andere maar geslaagde aanpak dan een traditioneel georganiseerd ontbijtbuffet.
Een dikke aanrader.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Dear Mr. KoenVerhaegen;

Wij willen u bedanken voor de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen tijdens uw verblijf in Sevilla. Zoals u kunt zien, ons belangrijkste doel is dat zowel ons werk en onze diensten, dienen om onze gasten zich perfect tijdens uw verblijf en is een grote ldoening cheque door zijn woorden die we begrijpen dat we op de goede weg.

We zijn blij om te weten dat u genoten van uw verblijf bij ons en onze beide diensten, zoals de locatie van ons hotel zijn geweest gunstige punten die hebben bijgedragen aan het zo goed zijn geweest.

We namen afscheid van jou, niet zonder te vertellen het is een waar genoegen in dit huis te hebben en we hopen dat we dit blijven hebben voor toekomstige bezoeken aan deze prachtige stad.

Claudio Millan.

28 oktober 2015 beoordeeld

Een aangenaam familiehotel met heel vriendelijk onthaal en personeel. Licht op wandelafstand van de kathedraal en heel het centrum. Zeker meer waard dan de 2 sterren. Op alle vragen hebben ze een antwoord en geven ze advies.
Ook het ontbijt is goed en wordt aan tafel bediend na je bestelling.
Enig minpuntje is dat de wifi niet altijd perfect werkt.
Echt aan te raden.

Kamertip: best geen kamer nemen op de 1ste verdieping omwille van straatlawaai in weekend
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
ClaudioMillan, Propietario van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2015

Dear Sir. Luc,

The first thing we want to do is apologize for the issue of wifi, but we had some technical problems because of bad weather during the days when you stayed, and although we try to solve them immediately, it took a little longer to do so. Our most sincere apologies.

On the other hand, we thank you to trust in our hotel for your stay in Seville, and makes us very happy that everything turned out as you thought, and above all, who have felt comfortable, because for us, this is the main thing.

All our staff want to thank you for your references, and we hope if you decide to return to visit the city, you will stay with us.

Thank you very much for everything and see you soon

Director

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Casco Antiguo
NH Collection Sevilla
nr. 21 van 177 in Sevilla
1.995 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Adriano Sevilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Adriano Sevilla

Nr. 4 zakenhotel in Sevilla
Nr. 6 eco-hotel in Sevilla
Nr. 8 romantisch hotel in Sevilla
Nr. 9 familiehotel in Sevilla
Prijsklasse: € 65 - € 193 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Adriano Sevilla 3*
Aantal kamers: 34
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Adriano Sevilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seville Adriano Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?