Beoordeeld op 25 augustus 2018

Dit hotel in een redelijk rustige buurt ligt iets verder van het centrum maar via Tram en Metro is het de oude stad snel bereikbaar.

Voldoet aan de verwachtingen van een 4* hotel.

- Ruime slaapkamer met zeer degelijke bedden.
- Ruime badkamer met douche en bad en apart toilet.
- Ruim en gevarieerd ontbijt en eitjes worden a la minute bereid volgens je eigen keuze
- Aparte handdoeken zijn voorzien aan het zwembad
- Aangenaam zwembad en degelijke gym
- Vlot personeel in ontbijtruimte

Enige minpunt : airco op de kamer kan je niet afzetten.

Datum van verblijf: augustus 2018
AnaRodriguezGR, Director de Relaciones Públicas van NH Collection Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear guest,

First of all we thank you for the trust that you have placed in our establishment. Your opinion is very important for us and all tripadvisor user.

We are really happy that you enjoyed your stay with us.

We hope to see you again in your next stay in Seville.
A greeting

Beoordeeld op 21 juli 2018

Mooi, proper hotel, ruime kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Ideaal met het zwembad erbij, perfect om na een warme dag in de stad even wat verkoeling te gaan opzoeken. Groot hotel maar geen last van andere gasten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018

Mooie hotel heel comfortabel, best wel zakelijk, voornamelijk het personeel uitstekend, ontbijt buffet heel erg goed van alles wt te eten erg gevarieerd en lekker, leuke zwembad. Ik heb een prettige verblijf gehad

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 1 mei 2018

Dit hotel is een zeer goede plek om een weekje in Sevilla te zitten.Het personeel is erg hartelijk en geven je het gevoel dat je meer dan welkom bent.Als je vragen hebt dan denken ze met je mee en niets is te veel.Het onbijt is heeeeel uitgebreid er staat van alles je komt dus niets te kort.Met een gevulde maag op stap richting de stad.Het centrum van Sevilla is ongeveer 15 min lopen,de oude gebouwen zijn mooi om te zien en de pleinen.Vergeet ook niet de kathedraal van Sevilla met de toren Giralda, het Alcázar en de Torre del Oro te bezoeken.Kortom Sevilla en nh collection hotel EEN AANRADER !!

Beoordeeld op 30 april 2018

We hebben hier meerdere nachten met plezier overnacht voor een stedentrip. Het hotel ziet er mooi en netjes uit, en biedt alle voorzieningen die je voor deze prijs verwacht. De kamers zijn schoon, ik heb geen last van rook gehad, en ook heb ik geen last van geluidsoverlast gehad. Maar goed, dat laatste vereist ook medewerking van je buren natuurlijk. De medewerkers zijn bovendien ook aardig en professioneel.

Het ontbijt is hier heel goed, ik zou absoluut aanraden om er gebruik van te maken.