“Stierengevecht gezien!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 40,00*
Vanaf
Sevilla Sightseeingtour met riviercruise, arena ...
Geclassificeerd als nr. 36 van 262 dingen om te doen in Sevilla
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie arena. Wij hebben een stierengevecht kunnen meemaken. Kaartjes kan je ter plekke via lokale "verkopers" op straat kopen. Online lukte dit niet, leek enkel mogelijk voor Spanjaarden.
Was de moeite om te zien. Echter minder geschikt voor gevoelige kijkers en kleine kinderen.

27 mei 2018 beoordeeld

Audiotour neemt je mee door de ervaring van de matador, dit maakt het geheel speels. Staat naar onze mening te weinig stil bij de discussie rondom het stierenvechten.

28 april 2018 beoordeeld

Ik was hier tijdens de Feria de Abril en dan vindt hier elke avond het stierengevecht plaats waar menig inwoner van Sevilla zich op heeft verheugd. Ik ben er geen liefhebber van, eufemistisch uitgedrukt, maar het is wèl een schitterend bouwwerk

27 april 2018 beoordeeld

Ik ben van mening dat sommige regels en geboden ons soms ook helemaal doen doorslaan naar een wereld waarin er niets meer mag. Zo leek het mij ook normaal te aanvaarden dat brutale slachters in een arena met een stier die zal sterven niet meer van deze tijd zouden zijn. Maar als je dit museum bezoekt leer je ook de ware achtergrond kennen. De heldenmoed die nodig is om een gevecht met een stier aan te gaan is niet aan iedereen gegeven en dwingt bij mij toch ook respect af. Ik denk niet dat ik naar een echt gevecht zou gaan kijken omdat ik het bloed en de agressie er niet bij hoeft. Maar ik zou ook niet naar een bokswedstrijd gaan kijken. Het dier dat ik opeet is ook gestorven, en vaak opgegroeid en geslacht zonder enig respect. Ik was blij dat ik de tentoonstelling heb bezocht. Ik denk dat ik nu op een juiste manier een oordeel kan geven over stierengevechten.

Bekijk meer beoordelingen
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitstapje als je in Sevilla bent. Je krijgt veel informatie over heden en de geschiedenis. Een echte aanrader!

Reizigers die Plaza de Toros de la Maestranza bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Plaza de Toros de la Maestranza geweest? Deel je ervaringen!