“Heerlijk en leuke plek”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten. Vriendelijke bediening en erg mooi gelegen in de levendige wijk Danta Cruz. Een aanrader.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zes dagen Sevilla en prima lunches en diners, werd ons bezoek aan dit restaurant een tegenvaller. De bediening was kortaf, twee bestelde gerechten waren niet meer voorradig, de gemarineerde tartaar van zalm was niet eens gemarineerd en leek smaakkundig nergens op. De wijnen waren in orde en ik heb nog wel behoorlijk gegeten, maar in vergelijking met mijn andere eetervaringen in Sevilla was deze met straatlengtes voorsprong de minst geslaagde. Bovendien valt de rekening veel duurder uit dan elders... Eerder te mijden en even verder zoeken, want er is veel beters te vinden in deze stad!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op één na ken ik deze keten van restaurants. Deze ligt in een typische toeristenbuurt vlak bij de grote kathedraal La Giralda. Leuke inrichting klein maar gezellig, het meubilair nodigt niet uit voor langer blijven dan nodig is. Krukjes laag bij de grond, en een bank. Zoals al vermeldt is in eerdere recensies, niet spectaculair. Wijnkaart ok. Gerechten ok, albondigas de robo del toro, lekker, groot en goed gevuld. Media portie 4 ballen 12 euri. Te duur en niet helemaal warm. Ajoblanco een koude soep van amandel en knoflook heel lekker. Pastel van zeeanemoon, weinig smaak. Toetje ok. Zal niet snel terug gaan.

14 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben hier superlekker gegeten, de tapas zijn misschien ietsje duurder maar echt verfijnd! Gezellig op terras met zicht op de kathedraal, je ziet hier wel vlak op een weg, maar stoort eigenlijk niet. Wij vonden het zeker een aanrader!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen o.a. dit restaurant op van ons hotel; niet toeristisch, wel goed en in het centrum.
En dat klopte helemaal; aparte gerechten die wij konden delen tijdens de lunch, zoals gazpacho met ham, zwezerik met tuinbonen en risotto met padestoelen en truffel: heerlijk! Alleen de huiswijn, per glas, was erg gewoon. Met koffie en water waren we € 36,- kwijt. Erg lang wil je er niet blijven zitten; de houten krukjes nodigen daar niet toe uit.

Reizigers die La Azotea Santa Cruz bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In La Azotea Santa Cruz geweest? Deel je ervaringen!