Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Erg mooi en schoon hotel met erg grote slaap- en badkamer. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en op loopafstand van alle belangrijkste bezienswaardigheden van Sevilla. Het hotel is gelegen aan de rand van de oude Joodse wijk Santa Cruz, waar erg veel gezellige tappas bars en restaurants gevestigd zijn.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019

Schone kamers, goed personeel, goede locatie, goede bedden. Makkelijk om Sevilla te bezoeken, je loopt zo het centrum in. Hotel ligt bij parkeergarage
Ontzettend fijne mensen, erg vreiendelijk en behulpzaam, kom zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
Daniel J, Director de Relaciones Públicas van Hotel Dona Manuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, we hopen u snel weer te zien. / Thank you very much for your feedback, we hope to see you soon!

Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel midden in de mooie wijk santa Cruz. Een gezellige buurt met heerlijke restaurantjes. Het hotel is goed, schoon, behulpzaam en mooie kamers. Achter het hotel kun je heerlijk eten en alle attracties zijn vanuit het hotel op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017

Het is een mooi niet te groot hotel. Alles ziet er vrij nieuw uit, mooi afgewerkt allemaal. En wat wij heel erg lekker vonden was de jacuzzi op het dak, waar je ook nog even lekker kan zonnen........een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

We hebben met vier personen een aantal nachten in hotel Dona Manuela doorgebracht en zijn zeer tevreden. Alles werd prima schoongemaakt en het hotel ligt in het centrum van Sevilla van waaruit alle bijzonderheden te voet zijn te bereiken.
Hotel serveert geen ontbijt maar in de buurt zijn diverse restaurants waar je kunt ontbijten.
Al met al een aanrader in Sevilla!

Datum van verblijf: mei 2016