“Vast heerlijk maar er niet kunnen eten”
Beoordeling van Milonguitas

Milonguitas
Reserveren met
Milonguitas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 179 van 3.090 Restaurants in Sevilla
Keukens: Argentijns, Barbecue, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tent gevonden op ta. Waren ruim op tijd. Volgens de site opende ze om 20:30, maar werden door personeel verzocht om 21:00 terug te komen dus elders even een drankje gedaan en toen we om 21:05 weer daar aankwamen werd ons gezegd dat de keuken niet was zonder verdere uitleg. Teleurstellend.

23 mei 2017 beoordeeld

Vlakbij de poort naar het plein bij de kathedraal. Daar kun je prima zitten en kijken naar de voorbijgangers. We aten er tapas. Lekker. Binnen ziet het er niet zo gezellig uit, maar buiten op het terras is het prima toeven. Er zat wel een kakkerlak in de wc.

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel en lekker eten. Restaurant nodigt niet uit om binnen te gaan. Toch een kans gegeven door de recensies op TripAdvisor.

18 oktober 2015 beoordeeld

Prima biefstuk met goed garnituur. Terras wat ongezellig maar bediening attent en oplettend. Goed alternatief voor de tapas!

Milongas, Director de Relaciones con Clientes van Milonguitas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2015

Dear Client,

Thank you very much for such a pleasant comment. We are glad that you enjoyed your experience with us.

Hopefully, we can welcome you again on your next visit to Seville.

Kind regards,

11 oktober 2015 beoordeeld

We zaten gezellig buiten op het terras. Redelijk lang moeten wachten op ons eten (er was net een 'feest' binnen bezig). Het eten was verzorgd en lekker. Een goed alternatief als de tapa's eventjes je oren uitkomen.

Dear Client,

Hopefully, we can welcome you again on your next visit to Seville.

Kind regards,

Reizigers die Milonguitas bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Milonguitas geweest? Deel je ervaringen!