“Mooie dag!”
Beoordeling van Kiosco Los Leones

Kiosco Los Leones
Geclassificeerd als nr. 762 van 3.090 Restaurants in Sevilla
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier verschillende keren alleen wat gedronken hetzij koffie of een drankje! En vandaag dachten we laten we wat tapas proberen. Niet echt slecht, maar ook niet ‘top’. Gegeven het is een leuke plek om de wereld voorbij zien gaan. Vandaar wel ns een koffie’tje. Croquetas terug gestuurd koud van binnen. Bovendien droog, was met boletus, geen bechamel. Meel met water. Cous-cous salade weinig groente. Voor €5.90 aan de dure kant. Remolacha was smeuig maar miste iets, aankleding leuk. Rollitos Vietnamita met carillada leuk gevonden, maar had niets ‘oosters’. Een beetje pittig was leuk geweest. Al met al, voor een koffie ‘s morgens om de dag te beginnen ok!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kiosco ligt centraal op de Plaza Hercules de Alameda. Lekkere tapas, goede bediening, gezellig genieten van een stralende lentezon in april... Ik kom nog eens terug!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige drukke levendige plein vol met diverse type mensen. Biertje kost hier €2,50. Sommige mensen zitten op bankjes en nemen hun eigen drankjes mee. Een levendige gezellige plein, waar de honden los lopen.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plekje om even vocht bij te tanken op een warme zomerdag. Goeie tapas, met goed Engels sprekende barman die goeie suggesties doet.

18 oktober 2015 beoordeeld

Lekker terras midden op het plein Alamede de Hercules. Tapa's en heerlijke drankjes. 's Avonds druk bezocht, Veelal studenten van de kunstacademie en het nabijgelegen conservatorium.

Reizigers die Kiosco Los Leones bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Kiosco Los Leones geweest? Deel je ervaringen!