“Gezellige avond”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Gezellige avond met vrienden. Goede sangria en ongelofelijk vriendelijk personeel. Ook een goede locatie

Datum van bezoek: september 2019

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere tapas. Grote tapas porties. Niets op aan te merken Hier zou ik zeker willen terugkomen.

Datum van bezoek: mei 2019
6 februari 2019 beoordeeld

We genoten hier op het zonnig terras van de bodega Los Soportales van een drietal tapas en enkele biertjes maar toen we de afrekening vroegen werd ons alleen een totaalbedrag mondelijk medegedeeld. Na betaling vroeg ik het kasticket wat de kelner blijkbaar niet verwacht had. Na nog enkele minuten wachten werd mij een anomiem ticketje bezorgd met alleen het totaalbedrag en een "dank u". Gezien de betaling toch al gebeurd was heb ik niet verder aangedrongen. Maar ik had wel sterk de indruk dat dit niet was zoals het normaal hoort te zijn!

Datum van bezoek: februari 2019
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Engels is hier duidelijk niet gekend... Een bordje tapas 12€,voor 6 schijfjes chorizo. 1 tomaat met ajuin 6,5€

Datum van bezoek: oktober 2017
2 maart 2017 beoordeeld

La Antigua Bodeguita bezocht op de Andalusische feestdag. Plein vol met Spanjaarden waardoor het zeer druk was. Toch een steh-tisch weten te bemachtigen.
Consumptieprijs biertje € 1,20.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die La Antigua Bodeguita bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In La Antigua Bodeguita geweest? Deel je ervaringen!