“Verrassend lekker ⭐️⭐️⭐️”
Beoordeling van El Pasaje

El Pasaje
Reserveren met
El Pasaje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 2.996 Restaurants in Sevilla
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in Sevilla kwamen we na een wandelingetje door de stad op dit terras terecht. We hadden trek na een lange dag van reizen en wachten en dit was echt een prima keuze. Keurig en vriendelijk personeel, maar vooral heel erg lekker eten. Croquettes, Bruscetta, Tartare de Tuna en Salade Caprese echt alles was lekker. Prima wijntje en sangria erbij en Sevilla is nu al een succes. Ik word er blij van en als ik op Tripadvisor kijk ben ik niet de enige.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goed tapas restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten en de sangria is er heerlijk. Vriendelijk personeel.

Een TripAdvisor-lid
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant serveert moderne tapas op haar eigen manier en het is werkelijk heerlijk!! Kijk vooral maar de desserts.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk midden in de wijk barrio santa cruz . De bediening is super vriendelijk. Heb hier heerlijke tapas op . Het is net even anders en meer culinair. De varkens wangen zijn een echte aanrader !

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke restaurantje ligt net achter een drukke straat. Buiten zit je heerlijk in de schaduw en binnen lekker cool.

Het eten was heerlijk! Vooral de gegrilde tonijn... jammie!

Leuke ongedwongen sfeer!

Reizigers die El Pasaje bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In El Pasaje geweest? Deel je ervaringen!