“Heerlijk!!”
Beoordeling van El Pasaje

El Pasaje
Reserveren met
El Pasaje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 92 van 2.982 Restaurants in Sevilla
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste tapas die wij tot nu toe in Sevilla hebben gegeten. De vis was lekker! Heerlijke tonijn en zalm gegeten. De hamburger met cheddar was ook lekker. Binnen is het leuk zitten en vriendelijke bediening. Aanrader!

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben veel tapas gegeten in sevilla maar dit was sterren niveau! Niet twijfelen gewoon proeven! Voor een mooie prijs! El mejor sitio de tapas en Sevilla

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op dit Leuke plekje. Goede kwaliteit, smakelijke tapas. Prijs/ kwaliteit is zeer goed!

3 december 2017 beoordeeld

Heerlijke tapa's voor een redelijke prijs en bezuinig niet op de witte wijn en neem de Pazo de Monterey (droog). Vriendelijk personeel. Ik heb er twee maal gegeten, met gezin in aanhang en later een keer alleen. Prijs kwaliteisverhouding is prima. Aanrader!

9 november 2017 beoordeeld

Een gezellige plek met supervriendelijk personeel en heerlijk vanalles geproefd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die El Pasaje bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In El Pasaje geweest? Deel je ervaringen!