Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super hotel! Mooi, schoon en vriendelijk en behulpzaam personeel (koffer tillen, uitprinten online geboekte evenementen etc. ). Kamer ruim, groot bed, grote zachte handdoeken en heel schoon. Ook een goede föhn aanwezig. Elke dag 2 nieuwe flesjes water op de kamer. Onze kamer keek uit op een rustige binnenpatio. Heerlijk rustig snachts. Het ontbijt is lekker en veelzijdig. Verse jus d orange, diverse soorten eieren/spek etc. Maar ook zalm, geitenkaas etc. En natuurlijk een hoop lekkere zoetigheden en vers fruit. De ligging van het hotel is top, zeer centraal. Vlakbij een straat vol heerlijke tapasbars. Dit hotel en de stad Sevilla zijn echte aanraders!!

Datum van verblijf: oktober 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Thank you so much for the positive comments, WD!
For this hotel, including the Staff that works in, the greatest satisfaction is knowing that you will recommend us, specially since it means that we have lived up to your expectations, and your satisfaction will always be ours.
Thank you very much for letting us be who have made your visit to Seville an experience to remember from our dedication.

Waiting to receive you again whenever you like, we say goodbye very carefully,

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel met een super dakterras, mooie kamers en een overweldigend champagne ontbijt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt centraal in een gezellige buurt.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Petra;
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Hotel Rey Alfonso X.
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over uw ervaring in ons hotel, en we zijn verheugd dat u zo veel met ons hebt genoten. Want ons team van medewerkers is er trots op dat ze hebben bijgedragen om van uw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken. En natuurlijk, bedankt voor uw aanbeveling aan andere mensen die volgen en dergelijke opmerkingen zoeken.

In afwachting van een nieuwe gelegenheid om u van dienst te zijn en het beste van onze aandacht te bieden, nemen we afscheid van harte,

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een geweldig hotel, schoon, champagne ontbijt met alles wat je kunt kunt wensen. Een gezellig dakterras. Zwembad is klein maar zalig naar een warme dag. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten en raden het zeker aan!

Beste Ineke;
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Hotel Rey Alfonso X.
Van harte waarderen wij uw vriendelijke woorden over uw verblijf in ons hotel, en we zijn verheugd te weten dat u met ons heeft genoten. We zijn trots dat we hebben bijgedragen om van uw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken, of zoals we het graag noemen, "een Rey Alfonso X-ervaring".

In afwachting van een nieuwe gelegenheid om u in het hotel te verwelkomen en met de wens u het beste van onze attenties te geven, nemen wij u hartelijk afscheid,

Beoordeeld op 2 oktober 2018

Strak, proper, vriendelijk personeel, heel verzorgd en uitgebreid ontbijt en een perfecte ligging. Mooie ruime kamer met een groot, comfortabel bed.Kortom, een aanrader. Als we nog eens in Sevilla verblijven logeren we zeker en vast terug in dit hotel.

Kamertip: Wij hadden een basis kamer en die was prima.
Datum van verblijf: september 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Beste Els M;

Beoordeeld op 28 september 2018

Fantastische kamer, uiterst vriendelijk en behulpzame staf, mooie ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de stad. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar je kan er letterlijk voor de deur heerlijk tapas eten.

Datum van verblijf: september 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Geachte avanreenen123,
Bedankt voor je geweldige reacties! We zijn heel blij dat je de ervaring met ons hebt genoten.
We zijn hier voor alles wat u maar wilt, wanneer u terug wilt naar Sevilla.
Een hartelijke groet van het hele hotelteam.

Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.