Beoordeeld op 21 september 2018

de ontvangst was zeer hartelijk, het personeel heel vriendelijk. mooie grote kamers met moderne inrichting. prima badkamer, alles goed schoon. uitstekend ontbijt.
ik heb één punt van kritiek: als je met de auto komt is het moeilijk te bereiken. gps-aanwijzingen zijn bijna niet betrouwbaar, wij raakten verstrikt in zeer smalle straatjes, waar we bijna niet meer uitkwamen. Een advies aan het hotel: geef gasten die met de auto komen duidelijke instructies over de bereikbaarheid.

Kamertip: vraag om instructies hoe te rijden als je met de auto komt
Datum van verblijf: september 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Many, many thanks, JanC743, for the comments and the recommendation value on the integral service of the Hotel Rey Alfonso X.
Making you feel at home is our greatest satisfaction, and we are honored to have your final assessment.

We wait for you whenever you like, in the center of Seville as you know.
Sincerely, Customer Service of the Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Jezus Christus, wat een gi-gan-tisch bed. Zelfs mijn Albatros-man kon niet in één beweging de ene kant met de andere verbinden. Warm en professioneel welkom, gearomatiseerd water bij aankomst, bagage tot bij kamer gebracht: geweldig dus. Onze room was zowaar zes meter verwijderd van het zwembad. Een plus. En een mooie compensatie voor het feit dat je aan het bad zelf niet kunt liggen. Schaduwplekken op het dakterras zijn moeilijk te vinden, maar dat is ook de enige min. Want wat is er allemaal wel top? De grootte van de kamer - heerlijk -, de stijl van diezelfde kamer - modern en verzorgd - en de locatie. Meer dan ooit de locatie. Centraal, te bereiken via taxi en op vijf minuten van ieders droomrestaurant (noot van de editor: bar Levies is prijs/kwaliteit een toplocatie. De Italiaan San Marco - laat je in Spanje niet afschrikken - is in zijn dungeon ook top). Het ontbijt (15 euro) hebben we wegens vele alternatieven in de stad zelf niet genomen, maar is voor één ochtend mss wel het proberen waard. Als we terugkomen naar Sevilla, dan zal het hier zijn.

Datum van verblijf: juli 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

We zijn heel blij dat je er zo van hebt genoten!
Heel erg bedankt, WendyLis, voor de opmerkingen en de waarde van de aanbeveling die voortkomt uit uw beoordeling van de uitgebreide service van het Hotel Rey Alfonso X.
Bedankt voor het feit dat je ons de gastgezinnen van je bezoek aan Sevilla hebt toegestaan en dat we elk incident hebben opgelost of dat we je van allerlei informatie hebben voorzien om deze stad beter te leren kennen. Het is onze grootste voldoening dat u zich thuis zult voelen en we zijn vereerd uw definitieve beoordeling te hebben.

We wachten op je wanneer je maar wilt, in het centrum van Sevilla zoals je weet.
Met vriendelijke groet, klantenservice van het Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij verblijven 2 nachten in dit Hotel. Heel centraal gelegen in de wijk santa Cruz. Dichtbij alle bezienswaardigheden. De kamers zijn modern ingericht en erg schoon. Het personeel is heel vriendelijk. Er is een parkeergarage beschikbaar. Op het dak is een gezellige bar met Zwembad. Dit hotel is een echte aanrader. Van alle voorzieningen voorzien en super centraal.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij werden met 13 personen met open armen ontvangen hier nadat onze vlucht gecanceld was. Meteen kamers in orde, super vriendelijke mensen. Top hotel mooie ruime kamers! Prachtig dakterras met zwembad.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Heel erg bedankt voor de positieve reacties, Wendy!
Voor dit hotel, inclusief het personeel dat werkt, is de grootste voldoening te weten dat u ons zult aanbevelen, vooral omdat dit betekent dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat uw tevredenheid altijd van ons zal zijn.
Heel erg bedankt dat je ons bent die je bezoek aan Sevilla tot een ervaring heeft gemaakt om te onthouden van onze toewijding.

In afwachting om je weer te ontvangen wanneer je maar wilt, nemen we heel voorzichtig afscheid,
Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Wij zijn hier zeer vriendelijk ontvangen, goede uitleg gehad over de stad en kamer. Fijn dat er koffie en water op de kamer was, voor het avondeten kwamen ze ook nog langs met mini-muffins. Nette ruime kamers die wel wat beter gedecoreerd zouden kunnen worden. Beste ontbijt van Spanje hier gehad.. ook lekkere kaas-opties aan het ontbijt en kleine verrassingen zoals lactose vrije melk waren hier. Zwembad klein maar fijn, gelukkig genoeg ligbedden. Bar op het dakterras vrij prijzig, maar wel leuk zitten en fijn uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Hannekejag;
In naam van het voltallige personeel van Hotel Rey Alfonso X, danken wij u ten zeerste uw positieve opmerkingen die we hebben ontvangen via Tripadvisor.
Uw eerlijke mening kan een waardevolle referentie zijn voor andere klanten die eraan denken om bij ons te blijven, wat we enorm op prijs stellen.
We waarderen uw tijd met het schrijven van deze recensie en wachten hem binnenkort weer af in ons hotel. We nemen dan ook hartelijk afscheid,
Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.