• Restaurant
NH Collection Sevilla(Sevilla)
Hotel San Gil(Sevilla)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Ayre Hotel Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Ayre Hoteles
Official website
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

Melia Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Silken Al-Andalus Palace Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 61 per nacht.

Official Site
  • Inclusief ontbijt
27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, net en schoon appartement. Ligt heel centraal. Vanaf vliegveld in 20 min te bereiken met de trein. Naast de deur kun je ontbijten. Wij hebben fietsen gehuurd welke we in de hal beneden konden stallen.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf vlak naar de Alcázar paleis tuinen. Beter kun je het niet treffen. Schone kamer in gezellige buurt met vele restaurantjes en tapas bars. Alles op loopafstand dus super om de stad te verkennen!

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Salva S, Reception Mgnt. van Apartamentos - Suites Santa Cruz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2017

Thanks for sharing your experience with the Tripadvisor community.

We love to know that you have enjoyed with our facilities and cleanliness

Thank you for rating the privileged situation, certainly it is an awesome location next to the Murillo gardens, nearby to the monumental area, Cathedral, Real Alcazar, Torre del Oro y Archivo de Indias. The river area, the nerve centre of the city or Metropol Parasol are also only a stone throw away and easily reached by foot. In the surroundings can find good bars & quality restaurants, as our own, where you can test the best andalusian cuisine everyday.

Thanks for the ‘wonderful place’ tag!

Bedankt voor het bezoek en tot ziens! ;)

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie, schoon, lekkere stort douche, hard maar goed bed en prima keukentje. Receptie is bereid je met alles te helpen, erg vriendelijke mensen! We misten alleen iets van een waterkoker of koffiezet apparaat.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

Wij verbleven hier in oktober 2016. Mooie studio/appartement in het bruisende centrum van Santa Cruz, fantastische locatie.
Kamer was prima verzorgd en van alle gemakken voorzien, netjes en schoon met uitstekend bed. Badkamer was iets aan de kleine kant maar geen probleem.
Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Prijs - kwaliteit was in orde.
Zeker een aanrader. Let wel het hotel is niet te bereiken per auto maar in de buurt zijn voldoende parkeer garages.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke leuk en schoon appartementje midden in de oude wijk Santa Cruz heel dicht bij de belangrijkste trekpleisters van de stad. Het nadeel hiervan is dat het wat lastiger te bereiken is. Het was eerst wat onduidelijk waar ik moest inchecken, maar na een mailtje werd het duidelijk. Ter plaatse zeer goed geholpen door vriendelijk personeel. Omdat ik op de begane grond zat, maakte ik me eerst wat zorgen over geluidsoverlast, maar dat viel reuze mee.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen