“Goed verzorgd en rustig gelegen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Apartamentos - Suites Santa Cruz
Beoordeeld als nr. 56 van 178 hotels in Sevilla
11 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk appartement met alles erop en eraan. In het midden van het historische centrum doch rustig gelegen. Alles binnen loopafstand te doen. Bedden zijn prima en airco werkte gelukkig wat bij 42c wel een must is. Ontbijt bij de receptie op het plein genuttigd wat een prima start is voor € 8 pp. Goede uitvalsbasis voor trips in Sevilla.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de voorkant van de steeg maar ik heb niets van geluid waargenomen tijdens d ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, net en schoon appartement. Ligt heel centraal. Vanaf vliegveld in 20 min te bereiken met de trein. Naast de deur kun je ontbijten. Wij hebben fietsen gehuurd welke we in de hal beneden konden stallen.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf vlak naar de Alcázar paleis tuinen. Beter kun je het niet treffen. Schone kamer in gezellige buurt met vele restaurantjes en tapas bars. Alles op loopafstand dus super om de stad te verkennen!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
Salva S, Reception Mgnt. van Apartamentos - Suites Santa Cruz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2017

Thanks for sharing your experience with the Tripadvisor community.

We love to know that you have enjoyed with our facilities and cleanliness

Thank you for rating the privileged situation, certainly it is an awesome location next to the Murillo gardens, nearby to the monumental area, Cathedral, Real Alcazar, Torre del Oro y Archivo de Indias. The river area, the nerve centre of the city or Metropol Parasol are also only a stone throw away and easily reached by foot. In the surroundings can find good bars & quality restaurants, as our own, where you can test the best andalusian cuisine everyday.

Thanks for the ‘wonderful place’ tag!

Bedankt voor het bezoek en tot ziens! ;)

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie, schoon, lekkere stort douche, hard maar goed bed en prima keukentje. Receptie is bereid je met alles te helpen, erg vriendelijke mensen! We misten alleen iets van een waterkoker of koffiezet apparaat.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

Wij verbleven hier in oktober 2016. Mooie studio/appartement in het bruisende centrum van Santa Cruz, fantastische locatie.
Kamer was prima verzorgd en van alle gemakken voorzien, netjes en schoon met uitstekend bed. Badkamer was iets aan de kleine kant maar geen probleem.
Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Prijs - kwaliteit was in orde.
Zeker een aanrader. Let wel het hotel is niet te bereiken per auto maar in de buurt zijn voldoende parkeer garages.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke leuk en schoon appartementje midden in de oude wijk Santa Cruz heel dicht bij de belangrijkste trekpleisters van de stad. Het nadeel hiervan is dat het wat lastiger te bereiken is. Het was eerst wat onduidelijk waar ik moest inchecken, maar na een mailtje werd het duidelijk. Ter plaatse zeer goed geholpen door vriendelijk personeel. Omdat ik op de begane grond zat, maakte ik me eerst wat zorgen over geluidsoverlast, maar dat viel reuze mee.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk hotelletje verdeeld over de wijk santa Cruz. ( diverse kamers over de wijk verspreidt ). Smalle straatjes met de auto zijn een uitdaging. Centraal gelegen en op loopafstand van diverse must see punten... Leuk pleintje met terrasjes voor de deur waar je heerlijk en goed kunt eten.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Hotel Boutique Elvira Plaza
Monte Carmelo Hotel
nr. 12 van 178 in Sevilla
825 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Apartamentos - Suites Santa Cruz geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Apartamentos - Suites Santa Cruz

Adres: Calle Justino de Neve 4, 41004 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 39 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 57 - € 163 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Apartamentos - Suites Santa Cruz 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Apartamentos - Suites Santa Cruz met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apartamentos - Suites Santa Cruz Hotel Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?