“Lekkere pizza”
Beoordeling van Ostia Antica Ristorante

Ostia Antica Ristorante
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Ostia Antica Ristorante is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 542 van 3.047 Restaurants in Sevilla
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza smaakte goed. Dunne bodem, knapperig, goede ingrediënten. Vriendelijke bediening, sprak ook redelijk Engels. Restaurant is mooi ingericht.

EMEcatedral, Director de Relaciones Públicas van Ostia Antica Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2018

Kevin! Thank you a lot!

Best :)

4 februari 2018 beoordeeld

Van dit restaurant krijgen we niet goed hoogte. Voorgerecht een salade, erg weinig, erg duur. Lasagne is prima. Spaghetti lijkt nergens naar, ga eens op cursus in Italië! Cheesecake was weer prima.

EMEcatedral, Director de Relaciones Públicas van Ostia Antica Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2018

Dear Marcel G, thank you for your appreciation.

We take note to improve.

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/ kwaliteit totaal niet in verhouding. Slechte bediening, personeel ziet niet wanneer borden afgehaald moeten worden of wanneer een drankje gewenst is. Vieze en plakkerige tafels.

Vreselijk we apologize for your appreciation.

We take note.

Ostia Antica.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Bruscetta vooraf. Nadien pasta en lasagne. Echt heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk. Wij gaan nog terug voor een pizza want die zag er ook fantastisch uit!

EMEcatedral, Director de Relaciones Públicas van Ostia Antica Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Gitte thank you for your comment!

We love you loved it, :p

Best Regards.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnengelopen en heerlijke truffel risotto gegeten! De lekkerste risotto die ik ooit heb gegeten. De inrichting is heel sfeervol en het volume van de gezellige achtergrond muziek verhoogde de hele beleving. Gezellig en rustig. Helaas vergeten foto's te maken. Absolute aanrader!

EMEcatedral, Director de Relaciones Públicas van Ostia Antica Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Ulrike thank you very much for your comment!

Come back!

Reizigers die Ostia Antica Ristorante bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Ostia Antica Ristorante geweest? Deel je ervaringen!