Van tevoren boeken

vanaf US$ 46,30
vanaf US$ 34,80
vanaf US$ 67,20
Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Grotesk opgezet, zeker voor in de tijd van de twintiger jaren.prachtig ontworpen, zeker ook de vele azulejos van alle spaanse steden/regios. Op en rondom het plein vele activiteiten waaronder flamengo en bootje varen.

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik zeg gewoon bezoeken is erg mooi. Na een heerlijke wandeling door het park kom je bij het half rond plein.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Dit moet je gezien hebben als je in Sevilla bent.
Prachtig groot oud gebouw, geweldige uitstraling.
mede n rondwandeling in t park is aan te raden.

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Verbluffend mooi...niet moeilijk dat hier zoveel films opgenomen zijn...en vergeet zeker niet de tijd te nemen om het prachtige park ertegenover te bezoeken!

Beoordeeld op 27 mei 2018

Je kan er even rondlopen of in een bootje roeien, maar dat was het voor ons ook wel. Vergeleken de stierenarena of het paleis lang niet zo spannend.