“Geboekt op basis van eerdere ervaring (Dakterras met barservice), is dat ineens niet meer van toepassing.”
Beoordeling van Hotel Murillo

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Murillo
Beoordeeld als nr. 43 van 177 hotels in Sevilla
12 september 2017 beoordeeld

Blijft een heerlijk, perfect gelegen hotel. Ruime goed uitgeruste kamers, prima ontbijt, perfect gesitueerd. Met dat dakterras een absolute aanrader. Alleen jammer dat de barservice niet meer aanwezig was!

Kamertip: Wij hebben nu voor de tweede keer op de derde etage gelogeerd (lift aanwezig) en prima bevallen! Ver ...
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Dear Ton P,
Hartelijk dank voor de mooie woorden,
Ik ben het met u eens over de goede locatie van de Apartamentos Murillo. Het team werkt hard om elke detail te verzorgen en onze gasten briljant te laten voelen met een goede nachtrust. Wat het ontbijtbuffet betreft, vinden we een keus aan keuzes om iedereen te behagen. Het spijt me echt dat de terrasbalk al gesloten was, het is geopend voor een paar maanden, het hangt af van het weer. Ik hoop dat de volgende keer dat je in Sevilla bent, de terrasbar geopend zal hebben.

guestservice@hotelmurillo.com

Schrijf een beoordeling

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel gelegen in Joods wijk gelegen met leuke smalle straatjes, leuke tapasbarren en vlakbij kathedraal&giralda toren. Gezellige drukte in de stad, mooie plekken te zien en heerlijk eten ( goed eenvoudig ontbijt ) . Sfeervol dakterras om s avonds ff wijntje te nemen en af te koelen. Ga volgende weer naar deze plek. PS: niet met auto bereikbaar dus stukkie lopen...

Verbleef: Juli, 2017
26 maart 2017 beoordeeld

De locatie van hotel Murillo is fantastisch: midden in Santa Cruz. Als je de route doorhebt, ben je zo bij het Real Alcazar of bij de kathedraal. Hartje stad dus. De straatjes daar zijn zo smal dat je je niet zoveel van het uitzicht moet voorstellen.

De kamer is niet erg groot en wat sober, maar functioneel en schoon. De faciliteiten zijn prima. Het ontbijtbuffet is prima en ruim voldoende maar niet overdadig. Het personeel is vriendelijk en praat Engels. Uitstekend dus.

Het enige nadeel is dat de muren blijkbaar erg dun zijn: je hoort veel van je buren. Ook kan het buiten op straat nog wel eens lang rumoerig zijn, maar met het raam of de deur dicht is dat geen probleem.

Murillo verhuurt ook appartementen. Met kinderen is dat waarschijnlijk handiger.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2017

Beste Marcgreet,
Hartelijk dank voor zo'n mooi feedback. Ik ben erg blij om te weten dat u een geweldige ervaring in het Hotel Murillo had. Wij hebben ook appartementen en suites. Aarzel niet om contact met me op als u informatie nodig hebt of als u besluit om terug te komen.

guestservice@hotelmurillo.com

11 maart 2017 beoordeeld

Een hotel waar men alle mogelijke moeite doet om het de gasten naar de zin te maken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aangename sfeer. Het ontbijt is prima. De ligging in de Barrio Santa Cruz is ideaal. Veel bezienswaardigheden zijn gemakkelijk te voet bereikbaar. Een aanrader!

Kamertip: niet van toepassing
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Beste Haldwzz,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Het belangrijkste voor ons is om onze gasten zich er thuis voelen, en we zijn erg blij om de fantastische resultaten te zien.
Tot ziens!

5 maart 2017 beoordeeld

Midden in het oude centrum
Fantastische bedden
Kleine kamer, maar alles zit erin
Heerlijk ontbijt met veel keuze aan brood en beleg,
Lekker om op het dakterras in de zon te zitten
Vriendelijk personeel

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn rustiger, straatkant wat gehoriger
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Geachte Rwijnstravakantie201,
Hartelijk dank voor uw prachtige commentaar. Murillo Hotel personeel is blij om te weten dat uw verblijf aangenaam is geweest en de service, goede locatie en het ontbijtbuffet hebben genoten.

18 februari 2017 beoordeeld

gelegen in Santa Cruz, zeer gedienstig personeel met ook infoschermen aan de balie, kamer 502 heeft eigen doorgang naar dakterras, schitterend zicht op kathedraal, drank en eetgelegenheid tegenover is duur maar tapas mixtas best lekker

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte Koen1952,
Hartelijk dank voor uw prachtige commentaar. Blij om te weten dat persoonlijke aandacht en informatieschermen diende hem te helpen om uw ervaring in Sevilla te genieten.
Een groet.

15 februari 2017 beoordeeld

We zaten in een klassiek familiehotel op een mooie kamer op de vierde verdieping, voorzien van een mooi zonnig balkon. De kamer werd elke dag netjes onderhouden. Het ontbijt was goed verzorgd en zodanig gevarieerd dat ieder er van zijn gading kon vinden.
De lokatie is uitstekend: op 50 meter afstand van het hotel beginnen de belangrijkste bezienswaardigheden van Sevilla. Het hotel ligt midden in het toeristische Santa Cruz, aan een mooi steegje waardoor ter plekke een "on-binnestadse" rust heerst.
Kortom, een sterke aanrader voor ieder die Sevilla wil bezoeken voor een stedentrip.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Geachte Gmbr2017,
Hartelijk dank voor uw tijd. Het is een genot om te weten dat u uw verblijf in het hotel Murillo hebben genoten. Ik hoop dat je snel weer terug te komen.
Een groet.

Guest Service

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Apartamentos - Suites Santa Cruz
Monte Carmelo Hotel
nr. 11 van 177 in Sevilla
772 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Murillo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Murillo

Adres: Calle Lope de Rueda 7-9 | Barrio de Santa Cruz, 41004 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 25 familiehotel in Sevilla
Nr. 29 romantisch hotel in Sevilla
Nr. 30 zakenhotel in Sevilla
Prijsklasse: € 60 - € 188 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel Murillo 2*
Aantal kamers: 64
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., HotelsClick en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Murillo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Murillo Hotel Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?