“Top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Simon Hotel
Beoordeeld als nr. 48 van 177 hotels in Sevilla
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht niet te veel, maar een prima hotel voor een prima prijs. Inderdaad geluid op straat, dat heet charme van midden in het centrum zitten. Het was oud maar schoon. Binnen warm en correct personeel. Aanrader!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Dear Mrs. Eva,
Thank you for leave your opinion in Tripadvisor. This is very important for improving our services.
Regards.

28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie. Centraal gelegen. Vriendelijk personeel, 24-uurs receptie. Goed ontbijt, ruime keuze. Verwacht geen luxe. Gedateerd. Hotel met karakter. Daar moet je van houden. Voor mij: voor herhaling vatbaar.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2017

Thank you so much for taking the time to review on tripadvisor.
We are delighted that you had a nice stay with us.
We truly look forward to welcoming you back to the Simon Hotel on a future visit and thank you for staying with us.
Best Regards,

14 december 2016 beoordeeld

Het hotel heeft 1 ster en dat is ook wat je krijgt. De sifon onder de wasbak met tape opgelapt, maar verder schoon en de douche goede waterdruk en snel warm water.
Kan me voorstellen als je een kamer aan de voorkant hebt, dat slapen er niet echt van komt.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: geen kamer aan de voorkant.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde alleen
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Dear Sr, thank you very much for your comment and for your information about our hotel because it's would be important for future clients. We hope you return soon. Regards.

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt vanwege de goede beoordelingen maar het is allemaal heel erg tegen gevallen. Laat ik beginnen met het enige grote pluspunt en dat is dat het vlakbij de kathedraal is gelegen. Maar dan houdt het verder wel op. De uitstraling is rustiek maar in een hotel stel je toch ook prijs op comfort en daar ontbreekt het volledig aan.
De lift is gammel, het bed kraakte, was zeer kort (ik schat ca. 1m80) en smal, de badkamer hoognodig aan vervanging toe en het ontbijt zeer beperkt qua keuze.
Het grootste probleem was de herrie. We sliepen aan de voorkant en hebben niet meer dan een paar uur kunnen slapen door de herrie van zingende en joelende mensen op straat tot na 4 uur in de nacht, brommers, koetsen en de straatvegers die al weer voor dag en dauw begonnen. We hebben het verblijf daarom van 3 nachten naar 1 terug gebracht en zijn gevlucht naar het Silken hotel. Voor slechts een paar euro per nacht méér slaap je in een top hotel. Weliswaar niet in de buurt van het centrum, maar de bus stopt om de hoek, rijdt frequent en kost maar 1,40.
We snappen echt niet waar hotel Simon zo'n goede beoordeling vandaan haalt

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

We are devastated by the inconveniences during your stay at Hotel Simon.
We don't know anything about your problems with your room. We have reception open 24 hours so, you could have spoken about your problem with some our receptionists to solve the situation.
We regret that you did not enjoy your stay at Hotel Simon.
Regards.

11 november 2016 beoordeeld

Zeer huiselijke kamers vriendelijk personeel. lekker en uitgebreid ontbijt. Gelegen in het centrum van Sevilla vlak bij de kathedraal. Leuke spaanse restaurants dichtbij die veel minder duur zijn als in de echte toeristen buurt.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Thank you so much for taking the time to review on tripadvisor. We are grateful for your comment about Hotel Simon. Thanks your opinion another guests can know how is the hotel.
Regards

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel. Slechts enkele meters verwijderd van de taxistandplaats in de stad. Vanaf het vliegveld ca eur 25 tot 30 tot aan het hotel. Prima vertoeven. FamilieKamer is groot genoeg en gelukkig airco en wifi. En zeer gezellig terrasje om te lezen. Relaxing.................

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Dear Maurice, thank you very much for choosing Hotel Simon for your staying in Seville and for writing a review about it. We are glad to read you enjoyed it. We hope to see you again soon. Regards

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Hotel heeft een perfecte ligging om vanuit daar te voet de historische binnenstad te verkennen. Het ligt vlakbij de kathedraal. Kamer was prima qua grootte en alles was netjes schoon. Ontbijt was oké (brood, yoghurt, cornflakes, kaas, ham, jam en sap)

Verbleef: Juni, 2016
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Thank you very much for leaving your comment at Tripadvisor.
We hope see you soon again in our Hotel.
Regards

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Hotel Goya
2.015 beoordelingen
Apartamentos - Suites Santa Cruz
Petit Palace Canalejas Sevilla
Prijzen weergeven

In Simon Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Simon Hotel

Adres: Calle Garcia de Vinuesa 19, 41001 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 36 zakenhotel in Sevilla
Nr. 45 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 39 - € 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Simon Hotel 1*
Aantal kamers: 29
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Simon Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Simon Hotel Seville
Hotel Simon Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?