Simon Hotel
  • Zwembad
NH Collection Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
NH Sevilla Plaza de Armas(Sevilla)
Melia Sevilla(Sevilla)
Agoda.com
  • Restaurant
Silken Al-Andalus Palace Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel San Gil(Sevilla)
Agoda.com
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
11 november 2016 beoordeeld

Zeer huiselijke kamers vriendelijk personeel. lekker en uitgebreid ontbijt. Gelegen in het centrum van Sevilla vlak bij de kathedraal. Leuke spaanse restaurants dichtbij die veel minder duur zijn als in de echte toeristen buurt.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Thank you so much for taking the time to review on tripadvisor. We are grateful for your comment about Hotel Simon. Thanks your opinion another guests can know how is the hotel.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel. Slechts enkele meters verwijderd van de taxistandplaats in de stad. Vanaf het vliegveld ca eur 25 tot 30 tot aan het hotel. Prima vertoeven. FamilieKamer is groot genoeg en gelukkig airco en wifi. En zeer gezellig terrasje om te lezen. Relaxing.................

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Dear Maurice, thank you very much for choosing Hotel Simon for your staying in Seville and for writing a review about it. We are glad to read you enjoyed it. We hope to see you again soon. Regards

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Hotel heeft een perfecte ligging om vanuit daar te voet de historische binnenstad te verkennen. Het ligt vlakbij de kathedraal. Kamer was prima qua grootte en alles was netjes schoon. Ontbijt was oké (brood, yoghurt, cornflakes, kaas, ham, jam en sap)

Verbleef: juni 2016
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Thank you very much for leaving your comment at Tripadvisor.
We hope see you soon again in our Hotel.

5 juni 2016 beoordeeld

geen grote luxe, het hotel is aan vernieuwing toe, maar ideaal gelegen om Sevilla te verkennen.
Het ontbijt is matig en alle dagen hetzelfde, maar voor 8 € mag je natuurlijk niet te veel verwachten.
Voor wie met de wagen is - geen parking in de buurt.

Kamertip: Mijn kamer had geen uitzicht naar buiten, wie dat wenst moet dat zeker vermelden bij de boeking.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Thank you very much for your staying and for your coment. Coments like this help us to improve our services every day.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de oudste hotels van Sevilla. Eenvoudig, maar alles dat je nodig hebt is er en de bedden zijn goed. Ontbijtbediening was bij ons erg chagerijnig en toen we een ei wilde, kon dat volgens de een wel en de ander niet (we waren er tegen 10.30). Waren niet te porren om alsnog en ei te maken, dus zijn we weggegaan en elders ontbijt genomen. De ligging van dit hotel is super centraal en de inrichting is sfeervol, Moorse invloeden. Kortom: voor een stedentrip, super hotel.

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2016

Dear,
We are sorry for the inconveniences with the breakfast.
Thanks for your comment about us, we can improve our services. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon. Regards!