“Zwaar overgewaardeerd”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Simon Hotel
Beoordeeld als nr. 47 van 177 hotels in Sevilla
28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt vanwege de goede beoordelingen maar het is allemaal heel erg tegen gevallen. Laat ik beginnen met het enige grote pluspunt en dat is dat het vlakbij de kathedraal is gelegen. Maar dan houdt het verder wel op. De uitstraling is rustiek maar in een hotel stel je toch ook prijs op comfort en daar ontbreekt het volledig aan.
De lift is gammel, het bed kraakte, was zeer kort (ik schat ca. 1m80) en smal, de badkamer hoognodig aan vervanging toe en het ontbijt zeer beperkt qua keuze.
Het grootste probleem was de herrie. We sliepen aan de voorkant en hebben niet meer dan een paar uur kunnen slapen door de herrie van zingende en joelende mensen op straat tot na 4 uur in de nacht, brommers, koetsen en de straatvegers die al weer voor dag en dauw begonnen. We hebben het verblijf daarom van 3 nachten naar 1 terug gebracht en zijn gevlucht naar het Silken hotel. Voor slechts een paar euro per nacht méér slaap je in een top hotel. Weliswaar niet in de buurt van het centrum, maar de bus stopt om de hoek, rijdt frequent en kost maar 1,40.
We snappen echt niet waar hotel Simon zo'n goede beoordeling vandaan haalt

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

We are devastated by the inconveniences during your stay at Hotel Simon.
We don't know anything about your problems with your room. We have reception open 24 hours so, you could have spoken about your problem with some our receptionists to solve the situation.
We regret that you did not enjoy your stay at Hotel Simon.
Regards.

Schrijf een beoordeling

11 november 2016 beoordeeld

Zeer huiselijke kamers vriendelijk personeel. lekker en uitgebreid ontbijt. Gelegen in het centrum van Sevilla vlak bij de kathedraal. Leuke spaanse restaurants dichtbij die veel minder duur zijn als in de echte toeristen buurt.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Thank you so much for taking the time to review on tripadvisor. We are grateful for your comment about Hotel Simon. Thanks your opinion another guests can know how is the hotel.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel. Slechts enkele meters verwijderd van de taxistandplaats in de stad. Vanaf het vliegveld ca eur 25 tot 30 tot aan het hotel. Prima vertoeven. FamilieKamer is groot genoeg en gelukkig airco en wifi. En zeer gezellig terrasje om te lezen. Relaxing.................

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Dear Maurice, thank you very much for choosing Hotel Simon for your staying in Seville and for writing a review about it. We are glad to read you enjoyed it. We hope to see you again soon. Regards

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Hotel heeft een perfecte ligging om vanuit daar te voet de historische binnenstad te verkennen. Het ligt vlakbij de kathedraal. Kamer was prima qua grootte en alles was netjes schoon. Ontbijt was oké (brood, yoghurt, cornflakes, kaas, ham, jam en sap)

Verbleef: Juni, 2016
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Thank you very much for leaving your comment at Tripadvisor.
We hope see you soon again in our Hotel.

5 juni 2016 beoordeeld

geen grote luxe, het hotel is aan vernieuwing toe, maar ideaal gelegen om Sevilla te verkennen.
Het ontbijt is matig en alle dagen hetzelfde, maar voor 8 € mag je natuurlijk niet te veel verwachten.
Voor wie met de wagen is - geen parking in de buurt.

Kamertip: Mijn kamer had geen uitzicht naar buiten, wie dat wenst moet dat zeker vermelden bij de boeking.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Thank you very much for your staying and for your coment. Coments like this help us to improve our services every day.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de oudste hotels van Sevilla. Eenvoudig, maar alles dat je nodig hebt is er en de bedden zijn goed. Ontbijtbediening was bij ons erg chagerijnig en toen we een ei wilde, kon dat volgens de een wel en de ander niet (we waren er tegen 10.30). Waren niet te porren om alsnog en ei te maken, dus zijn we weggegaan en elders ontbijt genomen. De ligging van dit hotel is super centraal en de inrichting is sfeervol, Moorse invloeden. Kortom: voor een stedentrip, super hotel.

Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2016

Dear,
We are sorry for the inconveniences with the breakfast.
Thanks for your comment about us, we can improve our services. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon. Regards!

1 februari 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het betaalbaar was en in het centrum lag. Bovendien was zag het er mooi uit op de foto;s . We zijn zeker niet teleurgesteld. Wat een prachtig mooi hotel. Stijlvol, met antiek en heel authentiek. Het is ruim 300 jaar oud en daar moet je dus ook rekening mee houden. Het is niet super modern. Maar de sfeer en de stijl zijn fantastisch. Bovendien is het personeel heel behulpzaam en spreken goed Engels. Het hotel had een perfecte WIFI verbinding. Het ligt letterlijk 100 meter van de kathedraal dus perfect centraal.

Op Booking.com kwam ik tegen dat sommige het ontbijt als matig beoordeelden. Wij waren het daar volstrekt niet mee eens. Het ontbijt was prima, graanproducten, yogurt, fruit, brood met kaassoorten en vleesbeleg. vers fruit en zoete broodjes.
Kortom we vonden dit hotel echt top.
Zodra we weer in Sevilla zijn zullen we zeker terugkeren naar Hotel Simon.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2016

Dear Mieke,

It is a pleasure that you have stayed at the hotel.
We are very grateful that you may give your opinion since they help us to improve.
We hope you have the opportunity to visit the hotel next time.
Best Regards,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Apartamentos - Suites Santa Cruz
Hotel Europa
nr. 99 van 177 in Sevilla
297 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Simon Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Simon Hotel

Adres: Calle Garcia de Vinuesa 19, 41001 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 36 zakenhotel in Sevilla
Nr. 45 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 47 - € 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Simon Hotel 1*
Aantal kamers: 29
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Simon Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Simon Hotel Seville
Hotel Simon Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?