Simon Hotel
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Melia Sevilla(Sevilla)
NH Collection Sevilla(Sevilla)
NH Hotels
  • Zwembad
Hotel Casa 1800 Sevilla(Sevilla)
Official Site
  • Inclusief ontbijt
Hotel San Gil(Sevilla)
Agoda.com
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)
Hilton Garden Inn
  • Zwembad
Silken Al-Andalus Palace Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 59 per nacht.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de oudste hotels van Sevilla. Eenvoudig, maar alles dat je nodig hebt is er en de bedden zijn goed. Ontbijtbediening was bij ons erg chagerijnig en toen we een ei wilde, kon dat volgens de een wel en de ander niet (we waren er tegen 10.30). Waren niet te porren om alsnog en ei te maken, dus zijn we weggegaan en elders ontbijt genomen. De ligging van dit hotel is super centraal en de inrichting is sfeervol, Moorse invloeden. Kortom: voor een stedentrip, super hotel.

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2016

Dear,
We are sorry for the inconveniences with the breakfast.
Thanks for your comment about us, we can improve our services. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon. Regards!

1 februari 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het betaalbaar was en in het centrum lag. Bovendien was zag het er mooi uit op de foto;s . We zijn zeker niet teleurgesteld. Wat een prachtig mooi hotel. Stijlvol, met antiek en heel authentiek. Het is ruim 300 jaar oud en daar moet je dus ook rekening mee houden. Het is niet super modern. Maar de sfeer en de stijl zijn fantastisch. Bovendien is het personeel heel behulpzaam en spreken goed Engels. Het hotel had een perfecte WIFI verbinding. Het ligt letterlijk 100 meter van de kathedraal dus perfect centraal.

Op Booking.com kwam ik tegen dat sommige het ontbijt als matig beoordeelden. Wij waren het daar volstrekt niet mee eens. Het ontbijt was prima, graanproducten, yogurt, fruit, brood met kaassoorten en vleesbeleg. vers fruit en zoete broodjes.
Kortom we vonden dit hotel echt top.
Zodra we weer in Sevilla zijn zullen we zeker terugkeren naar Hotel Simon.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2016

Dear Mieke,

It is a pleasure that you have stayed at the hotel.
We are very grateful that you may give your opinion since they help us to improve.
We hope you have the opportunity to visit the hotel next time.
Best Regards,

24 januari 2016 beoordeeld

Mooi oud hotel,bijna langs de kathedraal. Midden in het centrum,dichtbij bars,tapasbars. Sfeervolle kamers,leuk bad,goede bedden. Kastruimte voor onze kleding.we waren 3 dagen in Sevilla dus de omgeving was perfect.

Verbleef: januari 2016
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2016

Thanks for your comment about Hotel Simon.
We hope that you can come back soon.

Regards

20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ligging, propere kamer & vriendelijk personeel voor een klein prijsje! Enige minpuntjes: kamer is niet zo groot en matras is redelijk hard maar voor de rest top! Recht tegenover het hotel is er ook een gezellige tapasbar waar je heerlijk kan ete' en drinken!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2016

Thank you very much for choosing our hotel and write a review about your stay. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon.
Regards.

30 november 2015 beoordeeld

Schone kamers, goed ontbijt. Door de centrale ligging in een druk en gezellig gedeelte van Sevilla zou je verwachten dat er straatrumoer doordringt op de kamers. Niet dus, de kamers aan de straatzijde zijn perfect geisoleerd. Dat er geen t.v. is op de kamers vonden we niet erg, de WIFI verbinding was heel goed. Kortom een heel goede keus voor een prettige prijs.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

We are grateful for your comments about Hotel Simon.
We always try to give the best service for our guests.
We hope that you can come back soon.

Regards