“prima ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Simon Hotel
Beoordeeld als nr. 47 van 177 hotels in Sevilla
5 juni 2016 beoordeeld

geen grote luxe, het hotel is aan vernieuwing toe, maar ideaal gelegen om Sevilla te verkennen.
Het ontbijt is matig en alle dagen hetzelfde, maar voor 8 € mag je natuurlijk niet te veel verwachten.
Voor wie met de wagen is - geen parking in de buurt.

Kamertip: Mijn kamer had geen uitzicht naar buiten, wie dat wenst moet dat zeker vermelden bij de boeking.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Thank you very much for your staying and for your coment. Coments like this help us to improve our services every day.

Schrijf een beoordeling

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de oudste hotels van Sevilla. Eenvoudig, maar alles dat je nodig hebt is er en de bedden zijn goed. Ontbijtbediening was bij ons erg chagerijnig en toen we een ei wilde, kon dat volgens de een wel en de ander niet (we waren er tegen 10.30). Waren niet te porren om alsnog en ei te maken, dus zijn we weggegaan en elders ontbijt genomen. De ligging van dit hotel is super centraal en de inrichting is sfeervol, Moorse invloeden. Kortom: voor een stedentrip, super hotel.

Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2016

Dear,
We are sorry for the inconveniences with the breakfast.
Thanks for your comment about us, we can improve our services. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon. Regards!

1 februari 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het betaalbaar was en in het centrum lag. Bovendien was zag het er mooi uit op de foto;s . We zijn zeker niet teleurgesteld. Wat een prachtig mooi hotel. Stijlvol, met antiek en heel authentiek. Het is ruim 300 jaar oud en daar moet je dus ook rekening mee houden. Het is niet super modern. Maar de sfeer en de stijl zijn fantastisch. Bovendien is het personeel heel behulpzaam en spreken goed Engels. Het hotel had een perfecte WIFI verbinding. Het ligt letterlijk 100 meter van de kathedraal dus perfect centraal.

Op Booking.com kwam ik tegen dat sommige het ontbijt als matig beoordeelden. Wij waren het daar volstrekt niet mee eens. Het ontbijt was prima, graanproducten, yogurt, fruit, brood met kaassoorten en vleesbeleg. vers fruit en zoete broodjes.
Kortom we vonden dit hotel echt top.
Zodra we weer in Sevilla zijn zullen we zeker terugkeren naar Hotel Simon.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2016

Dear Mieke,

It is a pleasure that you have stayed at the hotel.
We are very grateful that you may give your opinion since they help us to improve.
We hope you have the opportunity to visit the hotel next time.
Best Regards,

24 januari 2016 beoordeeld

Mooi oud hotel,bijna langs de kathedraal. Midden in het centrum,dichtbij bars,tapasbars. Sfeervolle kamers,leuk bad,goede bedden. Kastruimte voor onze kleding.we waren 3 dagen in Sevilla dus de omgeving was perfect.

Verbleef: Januari, 2016
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2016

Thanks for your comment about Hotel Simon.

20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ligging, propere kamer & vriendelijk personeel voor een klein prijsje! Enige minpuntjes: kamer is niet zo groot en matras is redelijk hard maar voor de rest top! Recht tegenover het hotel is er ook een gezellige tapasbar waar je heerlijk kan ete' en drinken!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2016

Thank you very much for choosing our hotel and write a review about your stay. We are pleased to welcome you from enjoying again and hopefully soon.
Regards.

30 november 2015 beoordeeld

Schone kamers, goed ontbijt. Door de centrale ligging in een druk en gezellig gedeelte van Sevilla zou je verwachten dat er straatrumoer doordringt op de kamers. Niet dus, de kamers aan de straatzijde zijn perfect geisoleerd. Dat er geen t.v. is op de kamers vonden we niet erg, de WIFI verbinding was heel goed. Kortom een heel goede keus voor een prettige prijs.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

We are grateful for your comments about Hotel Simon.
We always try to give the best service for our guests.

15 november 2015 beoordeeld

Zeer goede ligging in centrum Sevilla, ideaal voor een citytrip, vlakbij kathedraal, la giralda en real alcazar. Van hieruit alles in oud Sevilla gemakkelijk te voet te bezoeken. Indien toch nodig, vlakbij loopt ook de centrale tramlijn op de autovrije Av. de la Constitucion. Kamer en badkamer ruim en proper, maar zeer ouderwets. Geen tv. op kamer. Eenvoudig maar goed ontbijt (lekkere broodjes en ook boterkoeken). Onthaalpersoneel spreekt ook Engels. Op 50 m van hotel ook een zeer goede tapasbar (taberna coloniales). Hebben ons ook laten rondleiden door een franstalige gids (Engels ook mogelijk) van Feel The City Tours, een aanrader, te vertrekken op het pleintje aan de Puerta de Jerez.

Verbleef: November, 2015
hotelsimonsevilla, Director de Recepción van Simon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2015

We are grateful for your comments about Hotel Simon.
Thanks your opinion a lot of people can know how is to stay in our hotel.

Regards

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Apartamentos - Suites Santa Cruz
Hotel Europa
nr. 99 van 177 in Sevilla
297 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Simon Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Simon Hotel

Adres: Calle Garcia de Vinuesa 19, 41001 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 36 zakenhotel in Sevilla
Nr. 45 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 47 - € 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Simon Hotel 1*
Aantal kamers: 29
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Simon Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Simon Hotel Seville
Hotel Simon Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?