Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

We hadden voor dit hotel gekozen omdat we al eerder in een Melia hotel verbleven en daar zo enthousiast over waren.
Bij binnenkomst zag het hotel er indrukwekkend uit dus dat belooft wat dachten we, maar wat was onze kamer een tegenvaller.
Vitrage hing los, roldeuren van de kast waren stuk, airco werkte slecht, wandpanelen zaten los en toen we onder het bed keken omdat het bed steeds wegreed bleken de wieltjes er met duct tape onder geplakt te zitten. We hebben nog overwogen om een andere kamer te vragen, maar zoveel tijd breng je niet door op je kamer.
We hebben wel melding gemaakt van het bed, hier is ook meteen een monteur voor gekomen. Later tijdens ons verblijf deed het probleem zich wederom voor, maar hebben we het maar zo gelaten.
Badkamer is bijzonder onpraktisch ingericht, wel een heerlijke douche.
Ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de drukte viel ons ook enorm mee.
Lekker zwembad waar het ook heerlijk lunchen is!
Op de dag van vertrek konden we tegen een kleine vergoeding een late check-out nemen, dat is wel ideaal.
We waren dan wel weer verbaasd dat de schoonmaakster op die dag meerdere pogingen heeft gedaan om onze kamer schoon te maken. Sterker nog, het beddengoed voor de volgende gasten lag al klaar terwijl ze wist dat wij pas om 16 u zouden vertrekken.

In de avonduren zijn we een paar keer naar de Calle San Fernando gelopen om een hapje te eten. Kwartiertje lopen en een paar goede restaurantjes.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Het hotel ligt recht tegenover Plaza Espana. Het is een ideale uitvalsbasis voor een weekend in Sevilla. Alles is heel netjes, de kamers worden goed schoongemaakt en zijn erg ruim opgezet. Bij het zwembad kun je heerlijk relaxen en een drankje drinken. Het is alleen jammer dat de drankjes die je besteld in (ookal is het van hoge kwaliteit) plastic glazen gebracht wordt. Ik begrijp dat je rondom het zwembad geen glas wilt laten vallen, maar als je aan tafel zit, zou het wel fijn zijn om je wijntje in een echt glas geserveerd te krijgen. Verder kan ik echt niets bedenken dat ze anders zouden moeten doen. Het is een heel goed hotel.

Kamertip: Op de hogere etages heb je een mooi uitzicht op het Plaza Espana.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf terwijl ik nog in het hotel verblijf en wel in de “Level” sectie. Dus verwacht je wat extra service. Gisteravond toe we terug kwamen uit de stad een heerlijke fles wijn op de kamer. Maar internet werkt zo traag en er zijn zo weinig tv zenders in andere talen dan Spaans dat we snel zijn gaan slapen. Ontvangst prima met parkeergarage onder het hotel. Groot zwembad met ligbedden. Het is echter een behoorlijk stuk lopen naar het centrum. Reken op een kleine 30 minuten naar diverse restaurants in de binnenstad. Maar ondanks onze opmerkingen dat internet steeds wegvalt en traag is gebeurd er hier niets. Raar voor zo een groot hotel met veel internationale gasten. Een filmpje van de krant afspelen is erg moeilijk. Het meten van de internetsnelheid al helemaal niet, want het internet slaat na 4 seconden weer uit. Jammer, maar dit is niet meer van deze tijd.

Datum van verblijf: juni 2018
EstrellaCasas, Guest Experience Manager van Melia Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Dear Rob T,

Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments. We believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.

We are deeply sorry to read that this time your impression about our hotel was not as pleasant as we wished. Please accept our apologies. Do not doubt that we take very seriously all the comments we receive from our guest and we work day by day in order to keep improving our hotel and service. We write down your experience for giving to the right department and solve it as soon as possible.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable.

Claudia Gordillo- Guest Experience Area

Beoordeeld op 24 mei 2018

Dit is een prachtig hotel, ideaal gelegen om het prachtige centrum van Sevilla te bezoeken. Uitzicht is niet denderend, kamers zijn echter prima en worden goed schoon gehouden. Het tapijt in de gangen mag wel eens vervangen worden. Ontbijt is prima, jamer dat de koffie machines niet goed functioneerden. Dat creerde lange rijen voor een kop koffie. Zou beter opgelost dienen te worden. Wellicht grote kannen met koffie laten aanrukken. Heet water was ook beperkt beschikbaar.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
EstrellaCasas, Guest Experience Manager van Melia Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Dear Hans H,

Thank you for reporting us your experience after your last stay at Meliá Sevilla.

We highlight appreciate your kind and sincere words because for us your feedback is very important. It is a great pleasure to know that the location, room and the hotel in general were of your total satisfaction. We really appreciate your constructive comments, for that reason, we take into account your opinion in order to improve our service. Tripadvisor is a very useful tool not only for travelers but also for us, we can detect the areas in which we have to focus our effort to improve our service.

It would be a pleasure for all the Meliá team to welcome you back in a near future.

Claudia Gordillo-Guest Experience Area

Beoordeeld op 22 mei 2018

Mooi zuiver hotel. Ruim van opzet maar door goede verdeling merk je dit niet. Aan de rand. Maar niet afstand is goed te doen. Huur fietsen voor alle dagen. Aanrader. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamer van alle gemakken voorzien. Uitzicht was minder, kamers zijn er echter wel maar waren vol geboekt! Super super rolstoelvriendelijk. Prachtig zwembad.

Kamertip: Vraag om uitzicht op de plaza d 'espagna.
Datum van verblijf: mei 2018
EstrellaCasas, Guest Experience Manager van Melia Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Dear PvLieshout,

On behalf of the entire team of Meliá Sevilla we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience with us.

It is a real honor to read that the cleanliness, breakfast, room and swimming pool were of your total liking. We are very proud to know that your last experience in Meliá satisfied your expectations.

I remain at your complete disposal and look forward to welcoming you back in the near future.

Claudia Gordillo-Guest Experience Area