“Goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Melia Sevilla
Beoordeeld als nr. 39 van 177 hotels in Sevilla
6 juni 2017 beoordeeld

Dit was een uitstekend hotel. De binnenkant was volledig vernieuwd, de buitenkant zag er oud uit, maar zeker niet vuil of onhygiënisch.Er was een douche + bad in de badkamer, haardroger, elke dag propere handdoeken, airco, mini-bar, ... Het ontbijt was zéér uitgebreid en enorm lekker! Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
Aan het zwembad kan je gratis grote badhanddoeken krijgen om op de ligstoel te leggen. Dit stond niet op de website vermeld en was wel jammer omdat je voor een citytrip toch meestal enkel handbagage meebrengt en een handdoek veel plaats inneemt.
Er was wel veel lawaai 's morgens. Onze kamer grensde aan de trappenhal en elke keer als er iemand da trap nam, piepte de scharnieren + viel de deur met een knal dicht. Ook vanop straat was er veel lawaai, maar dat is logisch in het centrum van een stad.
Zeker aan te raden!!!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kon beter. Bij aankomst terras niet opgeruimd .
Wc wat lekte , legger in de kast die niet bleef liggen. Alles kom properder. Veel lawaai van de buren.
Zwembad tafeltjes niet gepoetst
Ontbijt was super .

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
11 april 2017 beoordeeld

echt verouderd hotel, isolatie is niets waard, is nog 3* waard. Douchekraan was lek, verlichting is heel duister en 2 lichten deden het niet. airco marcheert niet, het was om dood te vallen van de warmte de eerste dag, een geluk dat de dagen nadien het frisser was buiten dus ...Ontbijt als je het aan de receptie besteld 15€ per persoon, als je het aan de ingang van het ontbijt besteld 20,5 wat een arnaque is dit ....Het systeem van de 10 € verteerbon is wel goed.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld

Geweldige ligging en perfecte sfeer. Het weer speelde natuurlijk ook mee. Het hotel was gewoon super en van alle gemakken voorzien. Vooral het ontbijt was super en voor herhaling vatbaar. Dus wij komen nog een keertje terug.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
EstrellaCasas, Guest Experience Area van Melia Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2017

Dear reneantoniusm,

Thank you very much for reporting us your experience after your last stay at Meliá Sevilla. It is a real honor to know that you have enjoyed it.

As you said, we have a fantastic weather in Seville and we encourage you to visit the city again to know how beautiful smell in Spring, thanks to Azahar Flowers.

We appreciate the time you have taken and we would love to welcoming you again.

Best regards,

Nuria Garcia
Guest Experience Area

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst voel je je al relaxed in dit hotel. De ambiance is zeer prettig. De kamers zijn erg goed en het bed is geweldig. Helaas heb ik de vele voorzieningen van dit hotel niet kunnen gebruiken vanwege tijdsgebrek..

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Melia Sevilla is een perfect hotel als je een lang weekend wil doorbrengen in Sevilla. Gunstig gelegen bij Plaza Espana en op loopafstand van het centrum. Het hotel heeft een parkeergarage, fitness, sauna en buitenzwembad. Lekker rustig hotel net buiten het hectische centrum, maar toch dichtbij genoeg om te voet te gaan.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
27 oktober 2016 beoordeeld

een top hotel vooral in Sevilla prachtige locatie en vooral zo dicht in het centrum het was voor mij de eerste keer dat ik in Sevilla was een prachtige stad vooral de oude binnen stad en de vriendelijke mensen in Sevilla

Kamertip: dat ramen open kunnen dat was bij ons niet het geval
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
NH Collection Sevilla
Las Casas de la Juderia
nr. 35 van 177 in Sevilla
2.884 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Melia Sevilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Melia Sevilla

Adres: Dr Pedro de Castro 1, 41004 Sevilla, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Sevilla
Nr. 18 familiehotel in Sevilla
Nr. 18 zakenhotel in Sevilla
Nr. 24 romantisch hotel in Sevilla
Nr. 27 luxe hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 71 - € 227 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Melia Sevilla 4*
Aantal kamers: 365
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Melia, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Melia Sevilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Melia Sevilla Hotel Seville
Melia Hotel Seville
Melia Hotel Sevilla

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?