H10 Corregidor Boutique Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 85 per nacht.

NH Collection Sevilla(Sevilla)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Official website
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel San Gil(Sevilla)
Agoda.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 65 per nacht.

Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Silken Al-Andalus Palace Hotel(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kon beter. Bij aankomst terras niet opgeruimd .
Wc wat lekte , legger in de kast die niet bleef liggen. Alles kom properder. Veel lawaai van de buren.
Zwembad tafeltjes niet gepoetst
Ontbijt was super .

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
11 april 2017 beoordeeld

echt verouderd hotel, isolatie is niets waard, is nog 3* waard. Douchekraan was lek, verlichting is heel duister en 2 lichten deden het niet. airco marcheert niet, het was om dood te vallen van de warmte de eerste dag, een geluk dat de dagen nadien het frisser was buiten dus ...Ontbijt als je het aan de receptie besteld 15€ per persoon, als je het aan de ingang van het ontbijt besteld 20,5 wat een arnaque is dit ....Het systeem van de 10 € verteerbon is wel goed.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld

Geweldige ligging en perfecte sfeer. Het weer speelde natuurlijk ook mee. Het hotel was gewoon super en van alle gemakken voorzien. Vooral het ontbijt was super en voor herhaling vatbaar. Dus wij komen nog een keertje terug.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
EstrellaCasas, Guest Experience Area van Melia Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2017

Dear reneantoniusm,

Thank you very much for reporting us your experience after your last stay at Meliá Sevilla. It is a real honor to know that you have enjoyed it.

As you said, we have a fantastic weather in Seville and we encourage you to visit the city again to know how beautiful smell in Spring, thanks to Azahar Flowers.

We appreciate the time you have taken and we would love to welcoming you again.

Best regards,

Nuria Garcia
Guest Experience Area

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst voel je je al relaxed in dit hotel. De ambiance is zeer prettig. De kamers zijn erg goed en het bed is geweldig. Helaas heb ik de vele voorzieningen van dit hotel niet kunnen gebruiken vanwege tijdsgebrek..

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Melia Sevilla is een perfect hotel als je een lang weekend wil doorbrengen in Sevilla. Gunstig gelegen bij Plaza Espana en op loopafstand van het centrum. Het hotel heeft een parkeergarage, fitness, sauna en buitenzwembad. Lekker rustig hotel net buiten het hectische centrum, maar toch dichtbij genoeg om te voet te gaan.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner