Vincci La Rabida Hotel
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

NH Collection Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel San Gil(Sevilla)
Melia Sevilla(Sevilla)
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Casa 1800 Sevilla(Sevilla)
  • Inclusief ontbijt
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Prima kamer, heel schoon. Ontbijt zeer uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt op loopafstand van de meeste attracties in het centrum. Eten op de 5e verdieping is een aanrader. Wij komen zeker terug als we Sevilla weer aan doen

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
31 mei 2016 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen. De kamer was goed, de badkamer netjes en functioneel. Goede bedden. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, we konden zelfs op de patio eten. Het restaurant op het dakterras was leuk, maar aan de ene kant heb je veel hinder van het lawaai van de airco. Het eten was lekker, de bediending zeer vriendelijk en voorkomend. Het waaide en we kregen zelfs een dekentje aangeboden.
Goed gelegen om Sevilla te ontdekken.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld

Mooi hotel, centraal gelegen. Wij kregen een suite terwijl we een gewone tweepersoonskamer hadden geboekt. Ontbijt lekker. Gezellige patio en dakterras om iets te drinken. Het hele hotel is zeer netjes. Parking aanwezig, dus ook voor mensen die er met de auto naar spanje rijden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door werkzaamheden kregen we een gratis upgrade naar de mirador suite: een heel ruime kamer met een groot privé terras en uitzicht op de kathedraal. Aparte slaapkamer, zitkamer, badkamer met grote douche en bubbelbad en toilet. Op je terras kan je je ontbijt laten bezorgen tegen vergoeding. Dat is echt leuk: ontbijten met opkomende zon over Sevilla. De suite heeft wel wat onderhoud nodig. Er waren wat scheurtjes en krasjes. Wel prima schoon. Leuk personeel dat Engels spreekt.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
10 november 2015 beoordeeld

Vincci La Rabida is een erg mooi hotel. Praktisch is het niet helemaal. Er is bijvoorbeeld geen parking, het ontbijt is duur, zeker voor Spanje en de ligging is oké. Zeker de moeite voor een romantisch weekend weg, maar puur als praktische uitvalsbasis zijn er - denk ik - betere opties.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner