“Victorieus Vincchi”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Vincci La Rabida Hotel
Beoordeeld als nr. 39 van 177 hotels in Sevilla
Eco-leadersNiveau Zilver
26 juni 2017 beoordeeld

Centraal in het centrum gelegen, moeilijk toegankelijk voor grote brede auto’s door de smalle straten
Efficiënt personeel, schone kamers, verouderde badkamers.
Ontbijt buffet, indien je vroeg komt is alles vers en fris, kom je wat later ontbijten dan zweet de kaas, en is de versheid ver te zoeken.
Rondom het hotel zat zaken waar je goed kan ontbijten.
Taxi van of naar het vliegveld 28 euro

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Prima kamer, heel schoon. Ontbijt zeer uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt op loopafstand van de meeste attracties in het centrum. Eten op de 5e verdieping is een aanrader. Wij komen zeker terug als we Sevilla weer aan doen

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
31 mei 2016 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen. De kamer was goed, de badkamer netjes en functioneel. Goede bedden. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, we konden zelfs op de patio eten. Het restaurant op het dakterras was leuk, maar aan de ene kant heb je veel hinder van het lawaai van de airco. Het eten was lekker, de bediending zeer vriendelijk en voorkomend. Het waaide en we kregen zelfs een dekentje aangeboden.
Goed gelegen om Sevilla te ontdekken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld

Mooi hotel, centraal gelegen. Wij kregen een suite terwijl we een gewone tweepersoonskamer hadden geboekt. Ontbijt lekker. Gezellige patio en dakterras om iets te drinken. Het hele hotel is zeer netjes. Parking aanwezig, dus ook voor mensen die er met de auto naar spanje rijden.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door werkzaamheden kregen we een gratis upgrade naar de mirador suite: een heel ruime kamer met een groot privé terras en uitzicht op de kathedraal. Aparte slaapkamer, zitkamer, badkamer met grote douche en bubbelbad en toilet. Op je terras kan je je ontbijt laten bezorgen tegen vergoeding. Dat is echt leuk: ontbijten met opkomende zon over Sevilla. De suite heeft wel wat onderhoud nodig. Er waren wat scheurtjes en krasjes. Wel prima schoon. Leuk personeel dat Engels spreekt.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
10 november 2015 beoordeeld

Vincci La Rabida is een erg mooi hotel. Praktisch is het niet helemaal. Er is bijvoorbeeld geen parking, het ontbijt is duur, zeker voor Spanje en de ligging is oké. Zeker de moeite voor een romantisch weekend weg, maar puur als praktische uitvalsbasis zijn er - denk ik - betere opties.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
5 september 2015 beoordeeld

Zeer tevreden, meteen al bij aankomst. De ontvangst was zeer vriendelijk en de uitstraling van het hotel was uitstekend. De kamer was groot met een inbouwkast met safe. De safe was verrassend af te sluiten met een creditcard en niet met een code zoals gebruikelijk.
Het ontbijt was naar voldoening met als extra de Nespresso koffiemachine.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Hotel Inglaterra
nr. 13 van 177 in Sevilla
740 beoordelingen
Hotel Boutique Palacio Pinello
Prijzen weergeven

In Vincci La Rabida Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vincci La Rabida Hotel

Adres: Calle Castelar 24, 41001 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla > Casco Antiguo
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 eco-hotel in Sevilla
Nr. 17 zakenhotel in Sevilla
Nr. 25 luxe hotel in Sevilla
Nr. 48 familiehotel in Sevilla
Nr. 51 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 94 - € 353 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Vincci La Rabida Hotel 4*
Aantal kamers: 103
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Weekend Desk, Expedia, Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Vincci La Rabida Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Vincci Seville
Vincci La Rabida

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?