8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt enigszins buiten de intense binnenstad. De plaza de armas met busstation is toch meer dan 15 minuten lopen. Je kan wel tevoet naar toeristisch centrum lopen in een half uur. De kamer was ok met ruime badkamer. Ik had kamer met venster op de ontbijtruimte en niet naar buiten.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
2 april 2018 beoordeeld

We kwamen laat aan en kregen kamer 102 toegewezen. Vermoedelijk is dat de kamer die aan de laatste gast wordt gegeven. Je kon er letterlijk je kont niet keren. Eigenlijk bestond de hele kamer alleen maar uit een bed. Sluiten die kamer en niet meer gebruiken. Daar kun je met goed fatsoen geen goed betalende gasten in stoppen.

Volgende dag een andere kamer gevraagd en gekregen. De dame van de receptie keek niet verbaasd; ik denk dat er wel vaker mensen na een avondje een andere kamer willen.

Ontbijt is helemaal top. Misschien omdat er verder geen lunch meer is, kun je lekker laat en lang ontbijten. Uitstekende sortering van brood, fruit, beleg, thee dat regelmatig werd aangevuld. Niets op aan te merken. Goed en vriendelijk personeel.

Het hotel heeft een ondergrondse garage die je voor € 20 per dag kunt gebruiken, maar dat zou ik niemand aanraden. De kans op schade is aanzienlijk. Ik reed de garage in en weliswaar een paar plekjes maar daar kon je met geen mogelijkheid inkomen behalve misschien met een Smart for 1. Gelukkig ging iemand weg.

Receptie is vriendelijk.

Al met al best een behoorlijk goed hotel. Beoordeling "gemiddeld" is wat krapjes, maar "heel goed" gaat weer wat ver. Het hotel is niet echt goedkoop, prijs/kwaliteit kan beter.

Kamertip: de omvang van de kamers scheelt enorm, dus let daar op. Tip: vraag om een kamer met 2 bedden. De 2 persoonsbedden zijn maar 1,35 breed,
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
9 maart 2018 beoordeeld

Fijn hotel, goede informatie bij aankomst met plattegrond van stad. Bagage kon in afgesloten ruimte bewaard worden. Bedden waren als een groot bed opgemaakt en werd op verzoek direct vervangen door eenpersoons dekbedden. Fijne schone kamer, douche in bad. Goede bedden en kussens. Prima ontbijt met veel keuze.

Kamertip: Wij hadden kamer 104, direct naast de lift die je 's-avonds wel hoort.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een achterafstraatje gelegen hotel dicht bij Alameda de Hercules. Vriendelijk personeel, schone, ruime kamer. Echter aan de straat gelegen dus veel last van lawaai. Blaffende honden, verkeer en bouwactiviteiten. Ontbijt is prima. Het hotel is goed gesitueerd om de bezienswaardigheden te bezoeken. Alles is te lopen. Wat jammer is is dat er geen bar is. Een drankje drinken na een dag in de stad te zijn geweest is er niet bij.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden bij deze keten 6weken geleden in Lucca Italië geslapen en een redelijk *** plus gevoel overgehouden. Dit hotel verdiend m.i. echter 4 sterren. Geweldige kamer (104) met 2 bedden voor een uitstende prijs. Onverslaanbaar via de Hotelsite. Prima!! Enigzins vreemde ligging in smal straatje naar 7 minuten lopen van een zeer sfeervol plein. Aanrader!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner