Beoordeeld op 1 augustus 2018

Tof hotel met goede ligging, ideaal om de stad te verkennen, je ligt er goed centraal, de airco werkt goed :-) de kamer was héél ruim, veel ruimer dan ik verwacht had voor een stadshotel! met een groot terras. Het zwembad is tof om eens in te plonsen als het je iets te warm zou worden! Als ik terug naar Sevilla ga, twijfel ik zeker niet en ga ik terug hier!

Datum van verblijf: juli 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fernando III, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Beste Jurgen2611;
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Hotel Fernando III.
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over uw ervaring in ons hotel, en we zijn verheugd dat u zo veel met ons hebt genoten. Want ons team van medewerkers is er trots op dat ze hebben bijgedragen om van uw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken. En natuurlijk, bedankt voor uw aanbeveling aan andere mensen die volgen en dergelijke opmerkingen zoeken.

In afwachting van een nieuwe gelegenheid om u van dienst te zijn en het beste van onze aandacht te bieden, nemen we afscheid van harte,
Customer Service Hotel Fernando III.

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Aardig en behulpzaam personeel, goede locatie. Kamers aan de kleine kant maar verder prima te doen, gerenoveerde kamers en zwembad op rooftop heeft dit hotel afgemaakt. In de buurt veel eetgelegenheden.

Datum van verblijf: juli 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fernando III, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Hallo, Amal, het is een eer om je vriendelijke opmerkingen en beoordelingen te ontvangen. Uiteraard zorgen wij voor uw verbeteringsvoorstel en waarderen wij uw hoge waardering van onze diensten en de aanbeveling die dit voor andere reizigers betekent. We hopen terug te keren naar uw bezoek wanneer u maar wilt.
Met vriendelijke groet, Customer serviceHotel Fernando III.

Beoordeeld op 27 juli 2018

We hadden aanvankelijk geboekt voor het hotel Rey Alfonso X (zelfde keten, om de hoek van Fernando III). Omdat we met rolstoel reizen werd ons direct een gratis upgrade aangeboden van het luxere Fernando III hotel (de ingang van het hotel heeft minder trappen). De service van de medewerkers is uitstekend, alles wordt direct uit handen genomen. Je voelt je hierdoor gelijk welkom. Hoe fijn is het dat het hotel een rooftop swimmingpool heeft? Een must is zo'n hete stad als Sevilla. Een prettige sfeer bij het zwembad, relaxte muziek en schitterend uitzicht op de stad. Echt genieten en heerlijk bijkomen na een vermoeiende hete dag in Sevilla

De kamer was perfect, wij hadden een badkamer met aparte douche. De handdoeken werden dagelijks allemaal vervangen. Dit was wat ons betreft niet nodig en is niet goed voor het milieu. Hier zou een verbetering wenselijk zijn (alleen handdoeken vervangen die op de grond liggen).

Ontbijt was uitstekend en gevarieerd. Op de dag van vertrek konden we een ontbijt pakket meekrijgen. Goede service.

Locatie van hotel is precies wat je wil: midden in het centrum van Santa Cruz: je stapt de deur uit en je zit direct in de gezelligheid van Sevilla. De kathedraal, het Real Alcazar, en het Plaza de Espagna zijn allemaal op loopafstand van het hotel bereikbaar.

Dit is het hotel wat je wilt als je naar Sevilla gaat. Sevilla zelf is trouwens een geweldige stad. Wij komen zeker terug en dan zou ik zonder twijfelen voor dit hotel kiezen!

Datum van verblijf: juli 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fernando III, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Beste Pieter-Jan L;
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Hotel Fernando III.
Van harte waarderen wij uw vriendelijke woorden over uw verblijf in ons hotel, en we zijn verheugd te weten dat u met ons heeft genoten. We zijn trots dat we hebben bijgedragen om van uw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken, of zoals we het graag noemen, "een Fernando III-ervaring".

In afwachting van een nieuwe gelegenheid om u in het hotel te verwelkomen en met de wens u het beste van onze attenties te geven, nemen wij u hartelijk afscheid,
Klantenservice Hotel Fernando III.

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel met een zalig terras op het dak en dito zwembad! Wij hadden mooie gerenoveerde, stijlvolle kamers en het is inderdaad wel zo dat de gangen zorgen voor veel lawaai, maar toch hebben we goed geslapen. Je zit hier echt in het hartjd van de wijk Santa Cruz, op een boogscheut van de kathedraal en de Mezquita! Het ontbijt is superverzorgd, met bruin brood en het personeel is oprecht vriendelijk. Een pluim voor de man die verantwoordelijk is voor het parkeren van de wagens!

Datum van verblijf: juli 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Fernando III, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Dit zijn de opmerkingen die we het meest graag ontvangen! En we zeggen het niet vanwege de hoge score en positieve opmerkingen, sabine344, maar om te verifiëren dat uw verblijf volledig bevredigend was, onze grootste trots.
Hartelijk dank voor de aanbevelingswaarde die voortkomt uit uw beoordeling van de integrale service van Hotel Fernando III en laat ons de gastheren zijn van uw bezoek aan Sevilla.

We wachten op je wanneer je maar wilt, in het centrum van Sevilla zoals je weet.
Met vriendelijke groet, klantenservice van het Hotel Fernando III.

Beoordeeld op 26 april 2018

uitstekend gelegen hotel in de wijk santa cruz,propere kamers,vriendelijke bediening en goed ontbijt,zwembad ( redelijk klein)maar goed om eventjes af te koelen,een minpuntje is de koffie die je zelf moet maken (voor sommige mensen wat moeilijk en sukkelden) en ook met dat het hotel volzet was en iedereen op hetzelfde tijdstip wou ontbijten moesten sommige enkele minuten wachten voor een vrije tafel,.maar we gaan zeker nog eens terug want alles lag op wandelafstand

Kamertip: kamers aan straatkant hebben wel tot in de vroege uurtjes wat geluid of sfeer
Datum van verblijf: april 2018