“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Sevilla Macarena
Beoordeeld als nr. 91 van 177 hotels in Sevilla
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen bij verschillende buslijnen, lekker ontbijt, kamer OK, uitgebreid en lekker ontbijt.
Minpunt: zeer gehorige kamers, je kan de gesprekken van de buren volgen. Personeel aan de ontvangst geeft goede raad en is behulpzaam.

Verbleef: Juli, 2017
Schrijf een beoordeling

21 juli 2017 beoordeeld

We verbleven hier 4 dagen en vonden dat onze kamer wat klein was, maar dachten er niks van. Totdat m'n tante voor de zoveelste keer zich stootte tegen de tafelrand. We keken toen goed en realiseerde ons dat de afmeting van de kamer niet hetzelfde was als op de site stond. Er stond namelijk op de site dat de kamer 25 m2 moest zijn, maar als je even rondkeek zag je dat het maar 20 m2 MAXIMAAL kon zijn (als je keek naar hoe lang een bed was en hoeveel ruimte er dan nog tot de muur was etc). We meldden dit aan de balie en iedereen een beetje dom doen over dat alles klopte, na twee dagen lang s'ochtend voor we gingen sightseeën en s'avond als we terugkwamen te discussieren, heeft de manager ons de laatste avond in een grotere kamer overgeplaatst. Ze hebben de site die avond aangepast.
Het ontbijtbuffet was wel uitstekend, veel vers fruit en een beetje variatie van dag tot dag.
Wel vonden we dat de mensen aan de servicebalie niet heel behulpzaam waren, zo vroegen we af ze de trein tijden konden opzoeken op de computer, omdat de wifi traag was. Wisten ze helemaal niet welke site of dan zeiden ze dat er geen trein was, TERWIJL ZE ZELF IN DE STAD WONEN, maar blijkbaar geen kennis van de stad hebben.
Andere reviews zeiden dat het in het centrum was, maar als je naar de kathedraal loopt duurt het toch wel 40 minuten.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
15 mei 2017 beoordeeld

Goed gelegen in de wijk Macarena. Stadscentrum vlot bereikbaar, halfuurtje te voet of sneller met de bus. Ondergrondse parking voor €20 per nacht, wel even naar moeten zoeken.
Kamer voldoende ruim, mooi uitzicht over de stad. De WiFi was wel erg wisselend van kwaliteit.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
2 maart 2017 beoordeeld

Uitstekend ontbijtbuffet. Voor mensen doe goed ter been zijn, is de historische binnenstad vanuit het hotel goed te doen. Taxis staan voor de deur. Bussen, incl de hop-on/hop-off staan in de onmiddellijke omgeving, nabij de Macarena.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
27 februari 2017 beoordeeld

Een week in dit hotel verbleven en ik kan concluderen dat het ontbijtbuffet geweldig is. Het personeel in het hotel is professioneel en behulpzaam. De kamers zijn echter aan de kleine kant, waardoor we met zijn drieen twee kamers moesten nemen. De wifi is in de kamers matig tot slecht. De bar beneden in de lobby 'El Patio' is een fijne plek om te verblijven en een gezellig drankje te drinken.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
11 september 2016 beoordeeld

Dit hotel is ons uitstekend bevallen.
Vriendelijk personeel en keurig schone kamers. Het is wel wat gedateerd en de vloerbedekking op de trappen is tot op de draad versleten, wat mijzelf totaal niet stoort maar wat voor sommige mensen misschien een afknapper zou kunnen zijn.
Wij hadden een superior kamer geboekt en die was perfect met laminaat op de vloer en een enorm groot, lekker bed en extra lange kussens.
De drankjes in de minibar waren inclusief bij deze kamer.
De airco werkte prima waar we erg blij om waren want de temperatuur in Sevilla was ruim boven de 40 graden in de tijd dat wij deze stad bezochten.
WiFi is goed en snel en de tv heeft veel zenders maar geen Nederlandse.
Het zwembad boven op het dak is fijn. Wel jammer dat er maar weinig ligbedden staan en bijna geen schaduw was.
Handdoekservice top!
Bussen en taxi voor het hotel dus je kunt zo de stad in en het is ook goed te doen te voet.
Ontbijt is niets op aan te merken, alles is er en het ziet er netjes en verzorgd uit.
Wij vonden dit een fijn hotel en hebben genoten van ons verblijf hier!

Kamertip: De superior room is aan te bevelen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld

Het hotel ligt aan de rand van de grote weg, tegenover de oude stadsmuren van Sevilla. Als je oversteekt loop je zo de wijk Macarena in. Tip: huur stadsfietsjes, die staan in de rekken tegenover het hotel. Dan fiets je zo de stad door, heel handig. De metro stopt er niet in de buurt, gewone stadsbussen wel en de hop-on hop-off bus ook, al zou ik die laatste niet aanraden. Het hotel zelf is echt een klassiek groot hotel. Vriendelijke receptie, kamers zijn groot en wat gedateerd, maar wel keurig schoon. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Goede uitvalsbasis voor een citytrip Sevilla.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
Ayre Hotel Sevilla
Hotel Becquer
nr. 10 van 177 in Sevilla
4.457 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Sevilla Macarena geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Sevilla Macarena

Adres: Calle San Juan de Ribera 2, 41009 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 49 luxe hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 48 - € 163 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Sevilla Macarena 4*
Aantal kamers: 331
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotelopia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Sevilla Macarena met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Macarena Hotel Seville
Tryp Hotel Seville
Tryp Hotel Macarena

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?