“Vrij duur voor mindere kwaliteit maar mooi uitzicht eten zeer middelmatig”
Beoordeling van Kiosco de las Flores

Kiosco de las Flores
Geclassificeerd als nr. 2.377 van 3.092 Restaurants in Sevilla
Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Mooi uitzicht maar vrij duur voor middelmatige kwaliteit. Hebben al beter gegeten maar het uitzicht maakte het goed. Onze rekening klopte niet 4 biertjes aangerekend ( proberen maar denken wij) maar zij hebben dan de rekening aangepast 2 biertjes geen probleem maar wij vonden dit toch eigenaardig;

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de winter op een terras lunchen aan de rivier. Zalig. Lekker lokaal eten. Spot goedkoop naar onze normen.
Paella, gefrituurde visjes, gebakken omeletkroketjes.

26 november 2017 beoordeeld

Mooi uitzicht, matig eten ( voor onze begrippen) Salade mixta en kipa besteld. Heel veel salade, niet bijzonder, maar op zich niets mis mee. Nog maar net begonnen aan de salade en daar kwam het hoofdgerecht al aan. Zaten er in de middag niet zo druk dus de kok waarschijnlijk tijd genoeg. Prijs kwaliteit verhouding klopt hier in het geheel niet, maar je betaalt duidelijk voor het uitzicht, hetgeen je van te voren kunt weten overigens. Maar soms word je aangenaam verrast, hier echter duidelijk niet. Ik zou zeggen zoek een ander mooi plekje in Sevilla, er zijn er genoeg!

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

goed eten op een heerlijke plek aan de rivier. echt spaans met veel lokale bevolking.
veel visgerechten. geen uitgebreidt tafelen maar gewoon lekker.

21 mei 2017 beoordeeld

We lieten ons verleiden door de ligging langs de Guadalquivir en het uitzicht op de Torre de Oro. We aten gefrituurde ansjovisjes en kleine calamares. We aten geen brood maar dit werd toch aangerekend, en dronken er de duurste café solo (2.10 euro) van onze vakantie.

Reizigers die Kiosco de las Flores bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Kiosco de las Flores geweest? Deel je ervaringen!