27 oktober 2017 beoordeeld

Zeer fijn en gastvrije patiohotel, prima kamers, centraal gelegen, alles op loopafstand.Vriendelijk personeel, voraal Samuel, die heel goed Engels spreekt, vergeleken met 90% Spanjaarden die helemaal geen Engels willen spreken.
Veel restaurants en bars in omgeving. Kortom, een aanrader!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Itaca Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Dear guest,

Thank you for this fantastic review!!
We pride ourselves for excellent service and attention to details and all the team is thrilled to receive such positive feedback.

We have been delighted to look after your stay and we hope to have the chance of welcoming you back very soon to our Ítaca Sevilla Hotel.

Best regards!!

10 juli 2017 beoordeeld

We waren er met een groep vriendinnen. Om 11.30 meldden we ons maar we konden nog niet inchecken en lieten bagage achter. Savonds kregen we de kamers. 4 x standard double kamers geboekt maar 2 van de vier kamers hadden een bed van 1.50 breed en 2.00 meter lang. Erg klein als je niet op huwelijksreis bent, maar met een vriendin in 1 bed slaapt. Onze klacht hierover moesten we de ochtend erna maar melden bij de manager. De manager hoorde het aan en vertelde dit op te lossen en ons de volgende dag 2 nieuwe kamers te regelen. Bij terugkomst alleen 1 kamer aangepast. De volgende morgen weer naar de manager en na veel gepraat eindelijk ook die laatste kamer ingeruild voor een fatsoenlijke kamer met 2 lossen bedden. Maar, het gedraal er om heen en 2 nachten tobben voor de helft voor ons gezelschap drukte een negatieve stempel op het geheel. Locatie, overig personeel en ontbijtbuffet is goed, maar zorg er dus voor dat je heel goed aangeeft dat je een groot bed wilt of 2 enkele bedden, anders kom je op een kamer uit met een smal bed, die op de website wordt getoond als single room. Ze verkopen die dus ook gewoon als double standard en dat is niet juist.

Kamertip: Vraag specifiek om een groot tweepersoonsbed of 2 aparte bedden!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Itaca Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Dear Debbie, thank you very much for choosing us for your stay in Sevilla and for sharing your comment with us.
We regret what happened with the rooms at the checking as the Hotel was fully booked, we do apolagize.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op een prima locatie. Op 5 minuten van de parasol en in 10 minuten naar de kathedraal van Sevilla. Veel cafés en restaurants in omgeving. Vriendelijk personeel. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in het hotel te ontbijten. Voor minder dan de helft van de kosten kan je heel uitgebreid ontbijten bij gezellig café om de hoek. Erg kleine kamer maar prima bed en airco. Grote badkamer. Alleen warm water, geen koud water.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Itaca Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Dear customer, thank you very much for choosing us for your stay in Sewvilla and for sharing your comment with us.
We are pleased to know that you enjoyed your stay thanks to our location.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede bedden, ruime badkamer, vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het hotel ligt in het centrum van de stad en zo op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Heerlijk verblijf gehad.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Itaca Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Dear Ron, thank you very much for choosing us for your stay in Sevilla and for sharing your comment with us.
We are pleased to know that you enjoyed your stay thanks to our location. We will send your comments to our staff.

7 december 2016 beoordeeld

Na enig zoekwerk het hotel gevonden. Bij binnenkomst had ik de binnenplaats wat groter verwacht maar nog steeds mooi. Wij hadden een kamer op de 2e verdieping in de hoek met een raam in de kamer en een raam in de badkamer. De kamer was groot genoeg met een fijn 2 persoonsbed. Enige hinder was het onregelmatige warme water. Als je zeker warm wil douchen wees dan de eerste van je gezelschap ;-). Wij hebben ontbijt in de stad genomen. De kamer en de badkamer waren prima schoon en ook handdoeken en linnengoed prima. Vanuit het hotel is het 4 minuten naar de Parasol (zeker 's avonds een aanrader) en ongeveer 8 minuten naar de Kathedraal etc. Aardig personeel.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken