“Misschien wel "best tapas in town" !”
Beoordeling van Levies Cafe-Bar

Levies Cafe-Bar
Geclassificeerd als nr. 502 van 2.996 Restaurants in Sevilla
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Levies zit op een klein gezellig pleintje, net even weg van de drukte. De tapas zijn fantastisch en zeer smaakvol. Probeer zeker de "geitenkaas met appel en honing, als ook de spinazie kroketjes. Explosies van smaak. Daarbij is er een mooie rioja wijnkaart en leuke, frisse bediening. De prijzen zijn zeer acceptabel, dus alle reden om hier even te genieten van een hapje en drankje

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gehoopt op een lekkere tapaservaring. Helaas was alles koud en niet erg smaakvol. Nadat wij gevraagd hadden of iets opnieuw vers gemaakt kon worden toen kon dit. Hierna was dit wel lekker. Uiteindelijk wilde wij voor 2 tapas gerechten echt niet betalen omdat wij er geen hap van genomen hadden, het was ontzettend koud. Hier werd een probleem van gemaakt. 3 verschillende werknemers kwamen vragen waarom wij dit niet wilde betalen. Uiteindelijk gingen zij toch akkoord. Erg jammer, aangezien ik positieve recensies had gelezen op TripAdvisor. Nooit meer!

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier de avond van onze aankomst in Sevilla. Snelle bediening op het verwarmde terras, grote keuze aan tapas, geen hoge prijzen. Wij namen de hamkroketjes (superlekker!), gebakken tonijn, gefrituurde aubergine (beetje te vettig), Iberico ham (super!), en nog tal van lekkers! Een aanrader, maar er zijn nog betere plaatsen.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor weinig geld. Gezellig terras, leuke ligging. Vooral de pinchetta is een aanrader. Ook heerlijke pepersaus.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier lekker tapas eten in kleine porties tegen lage prijzen. Tevens mooie Spaanse sfeer door de ligging op de hoek in het centrum.

Reizigers die Levies Cafe-Bar bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Levies Cafe-Bar geweest? Deel je ervaringen!