Google
vanaf US$ 23,73
vanaf US$ 30,51
vanaf US$ 28,25
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had me er meer van voorgesteld.
Toren ziet er can buiten en binnen erg mooi uit. Mooie uitstraling van de buitenkant, mooie mozaïeken trap aan de binnenkant. (Hoewel ik al mooier gezien heb).
Uitzicht buiten valt tegen omdat alles afgezet is en helemaal naar boven mag je niet.
Het museum binnen valt ook erg tegen.
Aan de andere kant, de entree is laag, 3 Euro pp. Bij twijfel, doen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Met een kaartje voir de kathedraal voor 9 euro kun je ook deze toren beklimmen. Het is een pad omhoog en op het laatste 17 treden. Het is prima te doen. Met kinderen is lastiger, aangezien buggy beneden moeten blijven. Het uitzicht boven is mooi. Alleen is er weinig tijd van te genieten. Want het is erg druk met toeristen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

deze toren stond in de stijger als wij in Sevilla waren en hebben hem niet aan de binnenkant bezocht maar de plaats en het plein in de moeite om te bezoeken en vooral s avonds is deze plaats gezellig om te vertoeven

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

De bijzondere klim wordt beloond. Geniet van het geweldige uitzicht. Jammergenoeg is een zijde in onderhoud waardoor er maar zicht over 3 kanten is.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

In een lange rij naar boven voor het uitzicht, daarna weer in een lange rij naar beneden. Kijk wel of de toren open is en niet vroegtijdig of om een andere duistere reden plotseling gesloten wordt. Het uitzicht over de oude stad is adembenemend.

Datum van activiteit: mei 2019