“Origineel logeren ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Las Casas de la Juderia
Beoordeeld als nr. 34 van 177 hotels in Sevilla
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader als je wilt logeren in Sevilla! Dichtbij alles, vriendelijk personeel, zeer gezellig, airco... Enige minpuntje : rare geur op de badkamer. Het ontbijtbuffet is degelijk, maar je gaat wel best vroeg genoeg ontbijten.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk origineel hotel.Grote kamer/badkamer. Goed geslapen en ontbeten. Klein zwembad maar perfect voor afkoeling. Perfecte ligging. Parking aan hotel voor 25/dag (op 15min wandelen heb je ondergrondse parking voor 6/dag)

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachten op een geweldige locatie midden in de stad. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen met daartussen allerlei patio's. Op het dak hebben we gebruik gemaakt van het zwembad en de ligbedden. Het ontbijt hebben we elders gegeten want dat is in Sevilla juist leuker. Naar dit hotel zullen we zeker terugkeren bij een volgend bezoek aan deze geweldige stad.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
17 juni 2017 beoordeeld

Het hotel bestaat uit meerdere huizen met elkaar verbonden door gangen en patio's; heel apart opgezet. De kamers zijn tradiotioneel ingericht maar wel met alle gemakken zoals goede airco ( heb je in de zomer echt wel nodig) een ligbad en een grote douche; ook fijn, een apart toilet en dubbele wastafel. Na de recencies te hebben gelezen over gehorigheid, een kamer gevraagd aan het eind van een gang zodat mensen niet langs je kamer moeten om bij hun eigen kamer te komen. Hierdoor vrijwel niets gehoord 's nachts. Al met al een prima verblijf gehad en het zwembad op het dak is echt een verademing na een dag in de stad; zeker toen wij er verbleven tijdens een hittegolf (lees 42 graden) De drankjes bij de poolbar zijn wel pittig geprijsd. Het personeel bij de receptie spreekt goed engels, ook een pre; wij konden daar op een aparte pc online inchecken voor de terugreis en de vouchers daar printen, echt goede service!!

Kamertip: Vraag een kamer in het rustig gedeelte zodat gasten niet langs jouw kamer lopen om bij hun eigen ka ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
14 juni 2017 beoordeeld

Stadshotel met centrale ligging.
De kamers zijn best o.k. en ook het ontbijt is goed. Het dakterras met bar, zwembadje en ligzetels is gezellig en heeft uitzicht op de Giralda. Sommige muren hebben wel een schilderbeurt nodig en wifi-bereik op onze kamer was niet goed.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden kmr 25, boven de keuken, trap op (onhandig voor zware koffer) en helaas vrijwel blinde muur. Wij betaalde meer dan €440, ex ontbijt, voor twee nachtjes, wat ik toch een beetje veel geld vond. Minibar zonder prijslijst en helaas geen gratis waterflesjes op de kamer.
Ons 2-persoonsbed was een soort twijfelaar. Buiten de hotelkamer is het hotel een prachtig doolhof met iedere keer weer een mooie verrassing qua steen, beplanting, straatje of hofje. Zwembad op dak is heerlijk als je na de stadstoer even wilt relaxen.
Lokatie is geweldig, ik zou wel op een aanbieding afgaan. €150 per nacht lijkt me zeer redelijk.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
22 mei 2017 beoordeeld

Als je binnenkomt val je van de ene verrassing in de andere: via liften en onderaardse gangen word je naar de patio gebracht waar jouw kamer zich bevindt. Het ontbijt was het beste dat we in Andalusie voorgezet kregen met cava toe, een grote keuze van vers fruit en al de rest. De ontvangst bij aankomst kon beter (o.a. om de wagen te parkeren) maar de decentrale receptie was zeer attent. Onze kamer met bad en douche was best gehorig, maar andere blijkbaar dan weer niet. Zwembad op het dak en spa in de kelder.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sevilla bekeken
El Rey Moro Hotel Boutique Sevilla
Hotel Casa 1800 Sevilla
nr. 4 van 177 in Sevilla
2.203 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Las Casas de la Juderia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Las Casas de la Juderia

Adres: Calle Santa Maria la Blanca, 5, 41004 Sevilla, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Provincie Sevilla > Sevilla
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Sevilla
Nr. 24 luxe hotel in Sevilla
Nr. 27 familiehotel in Sevilla
Nr. 34 romantisch hotel in Sevilla
Prijsklasse: € 71 - € 231 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Las Casas de la Juderia 4*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Expedia, Hotels.com, Booking.com, Weekend Desk, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Las Casas de la Juderia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Las Casas De La Juderia Hotel Seville

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?