Maria Luisa Park (Parque de Maria Luisa)
Vandaag geopend: 08:00 - 22:00

15 beoordelingen
vanaf US$ 29,10
vanaf US$ 46,50
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is een mooi park waar je heerlijk kunt wandelen. In het park is veel te doen en te zien. Als je de drukte even wilt ontvluchten zou ik zeker doen

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Een fijn park als je kleine kinderen hebt.
Diverse kleine speeltuinen. Er zijn wel veel muggen. Fijne sfeer

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik weet niet of het mag, maar wij hebben gewoon gepicknickt in het park. Het is zo'n oasr van rust en prachtige natuur, we met een badlaken op het gras in het zonnetje zijn gaan relaxen. Heerlijk!
Stokbrood. Spaanse kaas. Wijn. Water. Voor dochterlief een pot Nutella.
Zoooo ontzettend relaxmoment!

Beoordeeld op 30 april 2018

Je kan dit park prima combinreen met de Plaza de Espana. Beide kan je gratis betreden. Je kan een mooie tocht maken door via de Plaza de Espana binnen te gaan, en dan via het park door te lopen naar de Guadalquivir rivier. Je kan dan naar de Toro del Oro lopen, en je pakt dan meteen heel wat mee.

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Park is zalig
Vol mooie planten
Appelsienbomen
Rozen
Waterpartijen
Rustig vertoeven om op adem te komen
Ruikt er heel lekker naar de bloesem van de boeren jasmijn