“Een "must see" in Sevilla”

Maria Luisa Park (Parque de Maria Luisa)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 45,23*
Vanaf
Privé paard en wagen tour door Sevilla
Geclassificeerd als nr. 17 van 325 dingen om te doen in Sevilla
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard dit voormalige expo park ! Prachtige tuinen, mooie pavillones kortom een heerlijkheid om doorheen te wandelen. Veel te zien, en ook best wat te doen dus trek er gerust 2 uurtjes voor uit !

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi park waar je heerlijk kunt wandelen. In het park is veel te doen en te zien. Als je de drukte even wilt ontvluchten zou ik zeker doen

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn park als je kleine kinderen hebt.
Diverse kleine speeltuinen. Er zijn wel veel muggen. Fijne sfeer

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik weet niet of het mag, maar wij hebben gewoon gepicknickt in het park. Het is zo'n oasr van rust en prachtige natuur, we met een badlaken op het gras in het zonnetje zijn gaan relaxen. Heerlijk!
Stokbrood. Spaanse kaas. Wijn. Water. Voor dochterlief een pot Nutella.
Zoooo ontzettend relaxmoment!

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld

Je kan dit park prima combinreen met de Plaza de Espana. Beide kan je gratis betreden. Je kan een mooie tocht maken door via de Plaza de Espana binnen te gaan, en dan via het park door te lopen naar de Guadalquivir rivier. Je kan dan naar de Toro del Oro lopen, en je pakt dan meteen heel wat mee.

Reizigers die Maria Luisa Park (Parque de Maria Luisa) bekeken, bekeken ook

In Maria Luisa Park (Parque de Maria Luisa) geweest? Deel je ervaringen!