“Gezellige buurt”

US$ 13,93*
Vanaf
Wandeltocht door Santa Cruz met gids in Sevilla
Geclassificeerd als nr. 14 van 325 dingen om te doen in Sevilla
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We logeerden in deze gezellige buurt. Het was niet zo druk als ik verwacht had. Vooral omdat de winkeltjes in de ochtend en de avond alweer dicht waren. Je hebt er meer aan als de door de dag komt

31 oktober 2017 beoordeeld

Leuk om door de straten te dwalen en de winkeltjes te bezoeken. Lekkere tapas te eten en een versnapering op een terras.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige wijk met veel barretjes en authentieke bebouwing. Smalle steegjes en weinig auto's. Je kan er dus rustig wandelen.

24 oktober 2017 beoordeeld

Dit is het oude historische centrum van Sevilla met kleine smalle steegjes en kleine winkeltjes en tapasbarretjes. Aanrader: Bodega Santa Cruz! Hier eet je de heerlijkste tapas voor een hele goede prijs!

Bekijk meer beoordelingen
23 oktober 2017 beoordeeld

Deze wijk herbergt de Giralda, de kathedraal dus, met het grafmonument van Columbus en de fenomenale toren met uitzicht, en ook de reales Alcasares, het koninklijk paleis dus, dat zalen herbergt die doen denken aan het Alhambra van Granada. Maar ook de Joodse wijk, die je betreedt wanneer je de Reales Alcasares verlaat: een verkeersvrije wirwar van straatjes, met het Ospedal dat de moeite waard is om te bezoeken. Wij kwamen er speciaal voor de tentoonstelling Murillo - Velasquez, beiden van Sevilla.

Reizigers die Barrio Santa Cruz bekeken, bekeken ook

In Barrio Santa Cruz geweest? Deel je ervaringen!