Vandaag geopend: 11:00 - 18:00

vanaf US$ 55,60
vanaf US$ 41,98
vanaf US$ 47,89
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Natuurlijk een landmark van Sevilla, maar ondanks het imposante uiterlijk, van binnen is het echt niets bijzonders. Zeker als je vergelijkt met andere prachtige Kathedralen in Spanje.

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Wik hebben alleen de kathedraal kunnen bezoeken de tour was helaas al vol voor deze dag. Dit was jammer omdat we nu geen bezoek aan de toren konden doen. Aleen voor het uitzicht moet je het doen. Tip reserveer online je tickets dat kan zekering tijd schelen bij de entree. Wij vonden het alleen raar dat je entree moet betalen voor een kerk.

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij kregen de tip om bij de kerk een combi ticket te kopen. Dat was een goede tip! Hier stond geen rij, voor 9 euro heb je een combi ticket en skip je de rij bij de kathedraal (die zo minimaal een halfuur kan duren). Eenmaal binnen is het erg imposant, maar ook wel erg veel. Je moet ervan houden... en erg veel mensen. De toren omhoog was leuk, de klim gemakkelijk. Geen trappen maar de hele weg een helling. Bovenop zeer druk dus best lang wachten voor een plekje om het uitzicht te kunnen bewonderen, maar dit was het waard! Al met al de 9 euro van het combiticket absoluut waard, zeker omdat wij niet in de rij hoefden te staan.

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

De moeite waard om te bezoeken. Zeer imposant. Er is zelfs de mogelijkheid om een guided tour over de daken te maken

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren hier met 9 vriendinnen tijdens ons weekend in Sevilla. We hebben van te voren kaartjes gekocht voor skip the line. We waren hier op een vrijdag om 15.30 uur. Toen stond er geen rij en waren deze duurdere kaartjes achteraf niet nodig geweest.

Het is een mooie en grote kathedraal. We zijn naar boven gelopen in de toren. Daar heb je een mooi uitzicht over de stad. De klim viel ook prima te doen voor 9 jonge meiden.