“Tapas? ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geen aanrader !!! Je denkt te tafelen in een deftige buurt maar krijgt het eten van een achterbuurt.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed restaurant! Wij hebben de tapas genomen en waren allemaal super. Goede en vriendelijke bediening!! Lekkere wijnen en relatief goedkoop.

Datum van bezoek: september 2019
552FranciscoP, Propietario van Bodega Gongora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor uw input! We zijn erg blij dat je genoten hebt van de service en het eten !! We wachten snel weer op je

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jeetje.. Wat een tegenvaller, ik had inktvisringen bestel met friet.. Nou onderop lagen wat van het vet doordrenkte friet, sommige niet eens gaar... Daar bovenop lagen de inktvisringen... Zo slap en vettig.. Te treurig voor woorden.. De bediening smeet bijna het eten op de hoek van de tafel, en zo ging het ook met de rekening... Wat een chagrijnig stelletje zeg..

Datum van bezoek: augustus 2019
552FranciscoP, Propietario van Bodega Gongora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Wij betreuren het dat het eten niet naar wens was.
Dankzij opmerkingen als de uwe zullen we proberen te verbeteren en voedsel aanbieden met minder olie. Nogmaals onze excuses, groeten!

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is mwa, leuk opgedient, maar de bediening is. Niet oké en de frittata smaakt naar vis. Ik zal er niet nogmaals eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Het spijt ons zeer dat u niet heeft genoten van uw maaltijd in ons restaurant. We zullen rekening houden met uw aanbevelingen. Gegroet!

17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke bediening. Lopen als een kip zonder kop door elkaar. Tapas was ok maar mijn partner kreeg pas de maaltijd (na 3x vragen) toen de tapas bijna op was. Dit moest een aangeklede salade zijn maar bestond alleen uit tomatenschijven met plakjes mozzarella. Het tafeltje naast ons werd onbeschoft behandeld omdat deze mensen alleen wat wilde drinken. Dit heb ik de rest van de vakantie niet meer meegemaakt. Deze tent is echt een uitzondering. Jammer, helemaal niet nodig op zo’n locatie.

Datum van bezoek: juni 2019
552FranciscoP, Propietario van Bodega Gongora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Bedankt voor je reactie. Onze excuses als u een slechte behandeling van onze obers hebt opgemerkt. Er is geen probleem als iemand alleen iets wil drinken. Gegroet!

Reizigers die Bodega Gongora bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Bodega Gongora geweest? Deel je ervaringen!