“Heerlijk!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten gegeten, onder een boom heerlijk gezeten
Bediening zeer vriendelijk!
Eten smaakvol
Een limoncello van het huis als toetje

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen zat het restaurant vol, de eigenaar wenkte ons dat er snel tafels vrij zouden komen. We hebben even gewacht en er werd snel een vrijgekomen tafel opnieuw gedekt. Lekkere spaghetti bolognese gegeten.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terecht gekomen via TripAdvisor, na lang zoeken gevonden. Heerlijk gegeten, maar wel het gevoel niet welkom te zijn, jammer!! We kwamen om 21.30u binnen, volgens de begrippen van Sevilla normaal om te eten. Alles ging heel snel , echt heel jammer!!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, rustig gelegen. Zeer tevreden over voorgerecht Bruschetta met gebakken kaas. Voortreffelijke kreeft met pasta.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een super lekkere, gevarieerde en heerlijke verse visschotel gegeten! Top een echte aanrader. (Fried Fish €16)

Reizigers die Il Vesuvio bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Il Vesuvio geweest? Deel je ervaringen!